بازدید شهردار شیراز از خط دو مترو

شهردار شیراز در بازدید از ایستگاه‌های خط دو مترو گفت: عملیات ریل گذاری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر و سیستم برق بالاسری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه دولت به صورت کامل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در بازدید از ایستگاه‌های خط دو مترو، اظهار کرد: در حال حاضر کار ساخت سازه ایستگاه عادل آباد به اتمام رسیده و مراحل آزادسازی مسیر ترافیکی خیابان عادل آباد در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کارگاه ایستگاه عادل آباد گفت: در همین هفته کارگاه عمرانی ساخت متروی عادل آباد که چندین سال برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود جمع آوری و مسیر برای آسفالت و عبور و مرور شهروندان بازگشایی می‌شود.

شهردار شیراز ضمن اشاره به طی مسیر از ایستگاه قهرمانان تا عادل آباد با قطارهایی مترویی ادامه داد: ایستگاه‌های قهرمانان، عادل آباد و امیرکبیر هم اکنون در مراحل نهایی کار و نازک کاری هستند. طی ماه‌های آتی این اقدامات به پایان می‌رسد و می‌توان در این مسیر مسافرگیری کرد.

اسکندرپور افزود: خط ۲ قطار شهری شیراز به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر با تعداد ۱۳ ایستگاه از میدان شکوفه واقع در شهرک میانرود در جنوب غربی شیراز آغاز و پس از عبور از بلوار عدالت و میدان بسیج در امتداد خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) و آزادی و از آنجا در امتداد غرب به شرق شیراز پس از گذر از میدان اطلسی و حافظیه به میدان گلستان ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاز نخست خط دو مترو شیراز از میانرود تا میدان امام حسین (ع) در حال احداث است.

کد خبر 511128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.