خرید کارتن میوه صادراتی

کارتن میوه و صیفی جات نقش بسیار مهمی در افزایش فروش و جذب رضایت مشتری دارد که این امر به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه و صیفی جات کشورمان ایران و سایر کشورها تبدیل شده است.

در گذشته یکی از رایج‌ترین بسته بندی‌هایی که برای محصولاتی همانند صیفی‌جات و مخصوصاً میوه استفاده می‌شد جعبه‌های چوبی بودند. این جعبه‌ها امروزه نیز در بازارهای داخلی استفاده می‌شوند اما برای موارد صادراتی به ندرت به چشم می‌خورد استفاده از این نوع جعبه‌ها بنا به دلایل مختلف منسوخ شده است.

بیشتر بدانید: جعبه کارتن میوه و صیفی جات صادراتی و بازار داخلی

در حال حاضر از مناسب‌ترین بسته بندی‌های قابل تولید، کارتن و جعبه‌های کارتنی برای میوه و صیفی‌جات می‌باشد زیرا این نوع پک ها با توجه به قابلیت‌هایی که دارند می‌توان برای صادرات از آنها استفاده کرد. منظور از قابلیت‌ها نکاتی است که در ادامه مطالب به آنها اشاره خواهیم کرد.

نوع و جنس کارتن میوه

اکثر کارتن‌هایی که برای خرید و فروش میوه و صیفی‌جات تولید می‌گردند، معمولاً از نوع کارتن سه لایه و پنج لایه می‌باشند. با توجه به وزن میوه و باری که قرار است ارسال گردد کارتن به نسبت نیاز آن تولید می‌شود برای مثال اگر صادرات سیب دارید بهتر است از کارتن لمینتی ۵ لایه استفاده کنید زیرا با قابلیت‌های خوب یعنی تعداد لایه‌های تشکیل دهنده هم وزن سیب را تحمل می‌کند و هم در برابر ضربات و فشارهای خارجی محصول را دچار آسیب دیدگی و خرابی نمی‌کند.

برای ساخت کارتن میوه و صیفی جات، ورق کارتن می‌بایست از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار باشد زیرا اگر بسته بندی صادراتی ضعیف باشد باعث خرابی بار شده و ضررهای جبران ناپذیری را به صادرکننده وارد می‌کند.

کیفیت کارتن، تأثیر بسیار زیادی در فروش و بازاریابی دارد به همین دلیل نباید از توجه به این موضوع غافل شد. هر چه قدر کیفیت کارتن و جعبه بسته بندی میوه صادراتی بالاتر باشد، میوه داخل کارتن رنگ و بوی خود را مدت زمان طولانی‌تری حفظ می‌کند.

طراحی کارتن میوه

خرید کارتن میوه صادراتی

زمانی که سخن از صادرات و محصولات صادراتی به میان می‌آید شکل و طراحی بسته بندی نکته بسیار طلایی می‌باشد. شکل و ظاهر بسته بندی اولین چیزی است که مشتری و مصرف کننده با آن روبرو خواهد شد. بنابراین، در طراحی آن باید دقت زیادی خرج شود.

در اکثر موارد برای بسته بندی‌های میوه و صیفی‌جات، کارتن لمینتی استفاده می‌کنند. کارتن‌های لمینتی همراه با چاپ افست و خدمات پس از چاپ همانند: سلفون، طلاکوبی، برجسته سازی حروف و یووی از کاربردی‌ترین انواع بسته بندی به شمار می‌رود که متقاضیان زیادی در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان دارد.

سوال بسیار مهم این است که آیا فرقی بین ظاهر بسته بندی‌های صادراتی و داخلی وجود دارد؟

در جواب این سوال باید گفت بله! تفاوت‌هایی در شکل ظاهری و طراحی انواع پک های کالاهای صادراتی و داخلی وجود دارد. در بازارهای داخلی از جعبه و کارتن‌های بسته بندی میوه و صیفی‌جات در اکثر موارد برای حمل و نقل و جا به جایی استفاده می‌کنند اما در بحث صادراتی برای هر بسته بندی هزینه‌ای صرف می‌شود که این هزینه را از مشتری و مصرف کننده خارجی دریافت می‌کنند.

طراحان در حوزه چاپ و بسته بندی می‌بایست برای نگاه و سلیقه مشتری ارزش قائل شوند. ترکیب رنگ‌های مختلف باید هوشمندانه انجام گیرد تا باعث افزایش جذابیت تصاویر روی بسته بندی شود در کنار این موضوع می‌توان با برقراری هارمونی، با رنگی کارشناسی احساس خوبی را به مخاطب القا کرد.

خرید کارتن میوه صادراتی

از آنجایی که جعبه و کارتن میوه و صیفی‌جات صادراتی مدت زمان طولانی‌تری در انبارها یا درون کانتینرهای حمل و نقل قرار می‌گیرند از نظر کیفیت باید بالاتر از بسته بندی داخلی باشند چرا که اگر کیفیت ضعیفی داشته باشند باعث خرابی شده و میوه سالم و تازه به دست مصرف کنندگان نخواهد رسید. بنابراین، طراحی‌هایی که برای پک های محصولات صادراتی طراحی می‌شوند با تولیدات داخلی تفاوت دارند.

نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه کرد این است که جعبه و کارتن بسته بندی میوه و صیفی‌جات باید طوری باشد که بتوان آنها را بر روی پالت های استاندارد چید. ابعاد کارتن میوه باید با توجه به نوع میوه و صیفی‌جات و تعدادی که قرار است در یک کارتن قرار گیرد تعیین و تولید شوند.

در بحث قیمت نیز باید گفت بسته بندی‌های میوه و صیفی‌جات صادراتی با پک های داخلی تفاوت دارند. این کارتن‌ها و جعبه‌ها از آنجایی که دارای چاپ اختصاصی و خدمات پس از آن همانند: سلفون، یووی، طلاکوبی و غیره می‌باشند قیمت نهایی بالاتری نسبت به یک کارتن داخلی با چاپ فلکسویی ساده دارند زیرا جنس، تنوع و کیفیت آنها با بسته بندی‌های داخلی متفاوت است.

مراحل خرید جعبه و کارتن

کارتن سازی آوین پک در کنار تیم تولید، طراحی و فروش توانسته است مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین پک های میوه و صیفی‌جات را طراحی کرده و به مرحله تولید برساند.

شما عزیزان اگر تولیدکننده محصولاتی همچون میوه و صیفی‌جات صادراتی هستید می‌توانید با بازدید از سایت این شرکت نمونه کارها را مشاهده کرده و از نزدیک با مجموعه آشنا گردید.

همچنین اگر متقاضی با کیفیت ترین و جذاب ترین بسته بندی می‌باشید، می‌توانید با کارشناسان متخصص این حوزه تماس حاصل نموده و پس از مشاوره خرید و استعلام قیمت، ثبت سفارش انجام دهید.

راه‌های ارتباطی: ۹۱۰۰۱۹۱۹_۰۲۶

تلفن همراه: ۵۶۰۲۷۸۵-۰۹۱۲

کد خبر 511075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.