قابلیت جدید تلگرام؛ افزایش ظرفیت تماس ویدیویی

سرویس پیام رسان تلگرام قابلیت تماس ویدیویی گروهی که در ژوئن عرضه کرده بود را توسعه بخشید و امکان حضور مشارکت کنندگان بیشتری را در آن فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، جدیدترین نسخه اپلیکیشن تلگرام اکنون اجازه می‌دهد تا هزار نفر به یک تماس گروهی ملحق شوند. با این حال شمار افرادی که می‌توانند از دوربین یا صفحه دستگاه خود ویدئو پخش کنند همچنان محدود به ۳۰ نفر خواهد بود و ۹۷۰ نفر می‌توانند به تماشا بپردازند.

همان طور که تلگرام در زمان عرضه این قابلیت اعلام کرده بود همواره به دنبال برنامه ریزی برای افزایش شمار افرادی بوده که می‌توانند به چت گروهی ملحق شوند و به توسعه تماسهای صوتی و تصویری خود پرداخته تا از رویدادهای زنده پشتیبانی کند.

تلگرام با اعلام به‌روزرسانی جدید تاکید کرد به افزایش این ظرفیت ادامه می‌دهد. تلگرام قابلیت پیام رسانی ویدئویی را بهبود بخشید تا کاربران بتوانند با کیفیت بالاتری آنها را تماشا کنند. کاربران اکنون می‌توانند صفحه خود را با صدا در یک تماس ویدئویی دو نفره به اشتراک بگذارند و مانند گزینه‌های قدیمی تر، پیام‌هایشان را تنظیم کنند تا به جای چند روز یا یک هفته، پس از یک ماه به طور خودکار حذف شوند.

ویرایش رسانه آپدیت شده تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد جزئیات ظریف‌تر در تصاویر ویدئوها را ترسیم کنند. قابلیت‌های جدید دیگر شامل گزینه‌های بیشتر برای تنظیم دوباره کلمه عبور و ایموجی های متحرک است. برای اپلیکیشن اندرویدی تلگرام، جدیدترین نسخه شامل پشتیبانی از سه سرعت ۰.۵ ایکس، ۱.۵ ایکس و دو ایکس پخش پیام صوتی و همچنین انیمیشن‌های جدید است. کاربران اپلیکیشن ios تلگرام هم به دوربین درون برنامه‌ای جدیدی دسترسی خواهند داشت که از سطح زوم دستگاه خودشان استفاده می‌کند و همچنین قابلیت فوروارد کردن پیام‌ها به فرستندگان متعدد را دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 511059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.