تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهر کرمان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان از تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ایجاد چندین پروژۀ مهم سرمایه‌گذاری در چهار سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، عبدالهادی طاهری با بیان اینکه در چهار سال مدیریت شهر در خصوص جذب سرمایه‌گذار تدابیر خوبی اندیشیده شد، گفت: از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۰ برای تعیین‌تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام نیز تلاش زیادی شده است.

وی اظهار کرد: تکمیل ساختمان جدید شهرداری، پایانه مسافربری «آدینه کریمان»، احداث چندین سرویس بهداشتی، مجتمع تجاری و فرهنگی «صاروج‌پارس» و پروژه مسکونی «رُز شرقی»، از آن جمله است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، تعیین‌تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام، تعریف پروژه و جذب سرمایه‌گذار جدید، توانمندسازی نیروی انسانی و بهینه‌سازی فضای کار را ازجمله فعالیت‌های این سازمان برشمرد و افزود: پیگیری برای تکمیل مجتمع تجاری و اداری بلوار «حمزه»، پروژه تجاری، فرهنگی و پارکینگ «وکیل»، مجتمع تجاری، اداری و پارکینگ «بوم‌رنگ» و مجتمع تجاری و فرهنگی «آفتاب» از دیگر موارد است.

طاهری افزود: پیگیری پروژه‌های شهری و اقاله قراردادهای «افلاطونیان»، مجتمع تجاری بلوار «حمزه» و کوچه «۱۲ شریعتی» و تأمین‌دلیل پروژه‌های «ترن هوایی منفرد»، استخر «شهدای خانوک»، سالن استخر پارک «شهید باهنر» و تله‌کابین را ازجمله این موارد دانست.

وی، احداث ساختمان جدید شهرداری را از پروژه‌های مهم این دوره از مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: ساخت ساختمان شهرداری کرمان به متراژ ۱۵ هزار مترمربع در سال ۹۲ با مبلغ سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیارد تومان آغاز شد و در سال ۹۸ به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، این پروژه را حاصل تهاتر بخشی از سهام شهرداری در پروژه «بهار رضوی» و آورده شهرداری در این پروژه را زمینی به متراژ شش هکتار دانست و گفت: مجوزهای ساخت آن متعلق به پروژه «بهار رضوی» است.

طاهری، مجتمع تجاری و پارکینگ «وکیل» را نیز از پروژه‌های موفق این دوره تلقی کرد و افزود: این پروژه در خیابان «شریعتی»، سه‌راه «شهید چمران»، ابتدای کوچه «سردار» قرار دارد که عملیات ساخت آن در سال ۱۳۹۵ با مشارکت مدنی شروع شد و در سال ۱۳۹۸ به پایان رسید.

وی زمین و مجوز ساخت را آورده شهرداری اعلام کرد و در خصوص سهم شهرداری از این پروژه گفت: با توجه به مفاد قرارداد، پارکینگ‌های مازاد بر نیاز سرمایه‌گذار، قسمت شهربازی و هایپرمارکت پروژه، محاسبه، و در زمان پایان‌کار تحویل شهرداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان، این پروژه را تجاری و فرهنگی با امکانات پارکینگ دانست و افزود: مجتمع تجاری و پارکینگ «وکیل با مساحت ۱۰ هزار و ۱۸۴ مترمربع و متراژ کل بنا به متراژ ۳۷ هزار و ۵۵۰ مترمربع از سرمایه‌های بزرگ شهر کرمان است.

کد خبر 511053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.