از سقوط سایپا ناراحت شدیم/ پایان خوبی داشتیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: سایپا باشگاه یک تیم ریشه‌دار و بازیکن‌ساز است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد بشتایم پس از پیروزی تراکتور مقابل سایپا، اظهار کرد: یک فصل سخت و فرسایشی را طی کردیم و با وجود مشکلاتی که در این راستا وجود داشت، خدا را شکر همه عوامل از جمله بازیکنان و کادر فنی کار خود را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: در یک بازی مهم، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و قوی بازی کردیم. سایپا هم چیزی برای از دست دادن نداشت و طبق برنامه کادر فنی یک برد خوب به دست آوردیم. امروز جای هواداران خالی بود که اگر آنها امسال در ورزشگاه‌ها حضور داشتند، نتایج به مراتب بهتری کسب می‌کردیم.

مربی تیم تراکتور با بیان این که از سقوط تیم سایپا ناراحت شدیم، تصریح کرد: این باشگاه یک تیم ریشه‌دار و بازیکن‌ساز است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

بشتایم افزود: جایگاه تراکتور بالاتر از این است. امروز بازیکنان ما همدل شده بودند که این برد را به دست بیاوریم و شانس خود برای کسب سهمیه را حفظ کنیم. این نتیجه برای ما پایان خوبی بود که هواداران را برای آینده امیدوار نگه داشت.

کد خبر 510869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.