کرونا یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی لاهیجان را تعطیل کرد

معاون خدمات شهری شهردار لاهیجان از ابتلای ۹ نفر از آتش‌نشانان این شهر به بیماری کووید_۱۹ و در پی آن تعطیلی یک ایستگاه آتش‌نشانی خبر داد.

امین رشیدی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی لاهیجان با ۴۹ نیروی انسانی و هشت خودروی اطفای حریق، دو تانکر آبرسان، در سه ایستگاه به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان لاهیجان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و متأسفانه در چند روز گذشته تعداد ۹ نفر از آتش‌نشانان به بیماری کووید _۱۹ مبتلا شده‌اند و به همین علت یک ایستگاه آتش‌نشانی تعطیل شده است.

معاون خدمات شهری شهردار لاهیجان افزود: متأسفانه به دلیل بی‌توجهی سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور در پیگیری واکسیناسیون کرونا آتش‌نشانان، اخیراً تعداد مبتلایان به این بیماری در بین آنان افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به این که آتش‌نشانان به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی هستند و در مأموریت‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از شهروندان در خطر ابتلا به بیماری کووید _۱۹ قرار دارند هر چه سریع‌تر باید در اولویت طرح واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.

رشیدی‌نژاد تصریح کرد: آتش‌نشانان در ایام کرونا فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند لذا از مسئولان وزارت بهداشت و درمان درخواست می‌کنیم این قشر آسیب‌پذیر را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهند.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 510863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.