استقلال ۱ _ سپاهان ۲/ یاران محرم بردند، باران زد اما خبری از معجزه نبود!

سپاهان در آخرین هفته لیگ بیستم استقلال را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعتی قبل طلایی‌پوشان اصفهانی از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی بودند و برای تعیین تکلیف قهرمان لیگ بیستم با پرسپولیس که همزمان در شهر قدس به مصاف پیکان رفته، جدال کردند. آن‌ها در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر صفر بردند اما به نایب قهرمانی لیگ بیستم رضایت دادند.

هفته سی‌ام لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: رضا میرزایی (دقیقه ۵۴- برای سپاهان) - سجاد شهباز زاده (دقیقه ۸۵- برای سپاهان) - مهدی مهدی پور (دقیقه ۱+۹۰ - برای استقلال)

اخطار: محمد محبی (دقیقه ۴۴- از سپاهان) - گولسیانی (دقیقه ۴۵- از سپاهان) - سیاوش یزدانی (دقیقه ۴۵- از استقلال)

اخراج: محمد کریمی (دقیقه ۱+ ۹۰)

استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی (دقیقه ۸۷- سعید مهری)، آرش رضاوند (دقیقه ۵۹- مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری (دقیقه ۵۹- آرمان رمضانی)، مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی (دقیقه ۴۶- رضا میرزایی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج‌صفی (دقیقه ۴۶- یاسین سلمانی)، گولسیانی، سروش رفیعی (دقیقه ۶۷- جلال الدین علی محمدی)، محمد رضا خلعتبری (دقیقه ۶۷- روح الله باقری)

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

سپاهانی‌ها با انگیزی بیشتری پا به میدان گذاشته‌اند اما شاگردان مجیدی نیز عقب ننشسته‌اند. پس از کمتر از ده دقیقه در دیدار همزمان پرسپولیس به گل می‌رسد و درست بعد از آن، جریان بازی کمی افت می‌کند ولی استقلال پیش می‌کشد. آبی‌ها چند موقعیت خطرناک نیز داشتند که با درخشش نیازمند راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد. بعد از گل دوم پرسپولیس در شهر قدس، تقریباً دیگر شاهد حمله‌ای از سوی طلایی‌پوشان نبودیم تا بازی با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یابد.

نیمه دوم نویدکیا با دو تعویض تیم خود را تقویت کرد و مزد تصمیم خوبش را با گل رضا میرزایی روی پا عمقی سروش رفیعی در دقیقه ۵۴ گرفت. بعد از گل هم سپاهان عقب ننشست و به دنبال گل‌های بعدی حمله کرد. استقلال هم چند فرصت خوب برای جبران گل خورده داشت که بی ثمر ماند اما میرزایی در شب درخشانش دوباره نفوذی استثنایی انجام داد و با پاس به شهباززاده، زمینه ساز گل دوم سپاهانی‌ها شد.

در پایان محمد کریمی با خطایی پشت محوطه از زمین اخراج شد و مهدی پور قدر این کاشته را دانست و بازی را دو بر یک کرد.

شرح گل:

۱-۰ ( دقیقه ۵۴- رضا میرزایی) : پاس رو به جلو فوق‌العاده سروش رفیقی رضا میرزایی را با حسینی تک به تک کرد تا با بغل پایی ساده گلی شبیه به گل دوم معروف خدادعزیزی به استرالیا را وارد دروازه استقلال کند.

۲-۰ ( دقیقه ۸۵- سجاد شهباززاده) : باز هم فرار تماشایی میرزایی و پاس او در عرض برای شهباززاده، گل دیگری برای شاگردان نویدکیا به ارمغان آورد.

۲-۱ (دقیقه ۱+۹۰- مهدی مهدی پور): کاشته تماشایی مهدی پور اختلاف را به حداقل کاهش داد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- ضربه متین کریم زاده از فاصله اندک را نیازمند دور کرد.

دقیقه ۲۵- امیرارسلان مطهری به خوبی در عرض حرکت کرد ولی شوتش را پیام با یک دست دفع کرد.

دقیقه ۳۷- پاس هوایی غفوری به در سمت دیگر محوطه به قایدی رسید و ضربه چکشی او چیزی نمانده بود تا دروازه سپاهان را بگشاید ولی نیازمند با یک دست توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۳- پاس کات بک برای مهدی قایدی را باز هم نیازمند استثنایی گرفت.

دقیقه ۷۳- ارسال قایدی با ضربه سر ضرب فرشید اسماعیلی راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۸۳- ضربه کات دار قایدی با فاصله اندکی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸- شوت یاسین سلمانی با بیرون پا را حسینی دور کرد.

نکات ویژه:

* در عین ناباوری بارش شدید باران در میانه مرداد ماه در استادیوم آزادی حین نیمه دوم شدت گرفت.

کد خبر 510841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.