تخریب و آزادسازی یک واحد تجاری در خیابان ۱۴ معصوم (ع)  

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از تخریب و آزادسازی یک باب مغازه تجاری به همراه اعیانی در دو طبقه واقع در خیابان ۱۴ معصوم (ع) به همت حوزه املاک و معاونت خدمات شهری منطقه دو خبر دارد.

احمد شاه بالایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تخریب و آزادسازی انجام شده شامل یک باب مغازه واقع در مسیر اجرای طرح شبکه خیابان ۱۴ معصوم (ع) به مساحت ۴۰ مترمربع عرصه به همراه اعیانی تملک، تخریب و آزادسازی گردید.

وی افزود: برای انجام فرآیند تملک و آزادسازی این ملک بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو هزینه و صرف شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، با اشاره به اجرای طرح شبکه مذکور تصریح کرد: این طرح در راستای بازگشایی گره ترافیکی این محدوده بوده که از میدان ۱۴ معصوم (ع) به بلوار کشاورز منتهی می‌گردد.

شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع آزادسازی در سطح منطقه دو انجام گردیده که می‌توان به خیابان امیرکبیر، کارخانجات کاموا، شبکه ۴۵ متری نوش آباد اشاره کرد که املاک واقع در محور امیر کبیر برای اولین بار با استفاده از ظرفیت ماده ۹ قانون تملک اراضی بایر و دایر شهری تخریب و آزادسازی شد.

کد خبر 510829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.