ایران ۱ _ ایتالیا ۳/ایران حریف ایتالیا نشد

تیم ملی ایران مقابل ایتالیا بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا به زمین رفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع ایتالیا تمام شد.


ست اول:
تیم والیبال ایتالیا توانست در ست اول زود تر از ایران به امتیاز ۱۵ برسد که آلکنو با سه امتیاز اختلاف درخواست وقت استراحت گرفت. ایران اختلاف امتیاز را به یک رساند، بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به نفع ایتالیا پیش می‌رود. ایران امتیاز تساوی را در امتیاز ۲۲ گرفت، در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ این ست به نفع ایتالیا تمام شد.

ست دوم:
اولین امتیاز به نام ایران ثبت شد، ایتالیا به امتیاز هشت رسید. بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به نفع ایتالیا پیش می‌رود. ایتالیا ۵ امتیاز اختلاف ایجاد کرد، نتیجه بازی ۲۲ بر ۱۹ به نفع ایتالیا است و در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع این تیم تمام شد.

ست سوم:
امتیاز اول برای ایران به دست آمد، ایتالیا چهار امتیاز اختلاف به وجود آورد که ایران جبران کرد و در امتیاز ۸ به تساوی رسید. دو تیم پایاپای پیش می‌روند، ایران موفق شد سه امتیاز از ایتالیا فاصله بگیرد. نتیجه بازی ۲۲ بر ۲۰ به نفع ایران است، و تیم ملی کشورمان موفقی شد این ست را با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ پیروز شود.

ست چهارم:
اولین امتیاز به نفع ایتالیا ثبت شد، بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع ایتالیا است. ایتالیا چهار امتیاز از ایران پیش افتاد، نتیجه بازی ۱۴ بر ۱۰ به نفع این تیم است. در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع ایران تمام شد.

کد خبر 510814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.