۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
فن دایک به میادین بازگشت

مدافع هلندی تیم لیورپول که مدت ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، دوباره به تیمش بازگشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ویرجیل فن دایک دفاع باتجربه لیورپول فصل گذشته با مصدومیتی جدی رو به رو شد و به همین دلیل تا مدت‌ها فرصت همراهی تیمش را از دست داد اما روز گذشته بالاخره به ترکیب تیمش بازگشت.

وی در جریان صحبت‌های خود پس از این بازی گفت: کار ما تازه آغاز شده و مسیر طولانی و سختی را در پیش داریم. از روز اول همه عوامل تیم تا حد زیادی به من انرژی دادند و تلاش کردند تا به من کمک کنند تا روحیه خوبی داشته باشم.

یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول نیز در واکنش به بازگشت فن دایک گفت: او مدت هاست که در ترکیب تیم ما حاضر نشده و از میادین دور بوده است. نمی‌توانم مطمئن درباره چیزی صحبت کنم اما به هر حال ویرجیل و جو گومز مدت زیادی نبودند. بازگشت آن‌ها می‌تواند به تیم کمک شایانی کند.

لیورپول امیدوار است که با بازگشت مدافعان اصلی اش از مصدومیت، فصل جدید شرایط بهتری را تجربه کند. کلوپ و شاگردانش سال گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتند چرا که در خط دفاع مهره‌های اثرگذاری را تا مدت‌ها در اختیار نداشتند اما حالا این معضل آن‌ها برای فصل جدید حل شده است.

نه ماه سخت برای لیورپول تمام شده است و حالا زمان آن رسیده که باشگاه لیورپول با تکیه بر توانمندی مدافعان قدرتمندش و البته امید به اینکه دیگر مصدومیت یقه آنها را نگیرد، به تیم خطرناک چند سال قبل تبدیل شود.

کد خبر 510761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.