استقلال - سپاهان/ چترت را با خود ببر؛ شاید باران زد!

شاگردان محرم نویدکیا و فرهاد مجیدی امشب(جمعه) در نبردی سرنوشت ساز باهم دیدار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و سپاهان در شرایطی باید از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب - جمعه ۸ مرداد - در ورزشگاه آزادی با هم پیکار می‌کنند که طلایی پوشان اگر چه اندک ولی همچنان برای قهرمانی شانس دارند. شاگردان فرهاد مجیدی سومی و سهمیه غیر مستقیم خود را تثبیت کرده‌اند اما برای اثبات توانمندی‌هایشان رو در روی سپاهان سد خواهند بست. سپاهان اما انگیزه فراوانی برای پیروزی دارد و غیر از تمرکز روی مسابقه خود، نیم نگاهی به شهر قدس دارد تا با لغزش پرسپولیس، روی سکو قهرمانی رود.

مبارزه شرافتمندانه آبی‌ها

استقلال با تعویض سرمربی در نیم فصل دوم و سپردن سکان هدایت به فرهاد مجیدی کاملاً دگرگون شد. بردهای پشت سر هم توانست آنها را از دیگر شانس‌های سهمیه کاملاً جدا سازد و حالا با خیال راحت از سومی، به جام حذفی و دیدار هفته آخرشان مقابل سپاهان می‌اندیشند. آنها اگر چه شانسی برای دومی و قهرمانی ندارند ولی از صحبت‌های فرهاد در کنفرانس خبری می‌شود حدس زد که استقلال قصد ندارد بی انگیزه با سپاهان دیدار کند.

نویدکیا و آمار بی نظیر در تجربه نخست

نویدکیا که نخستین فصلی است که پا به عرصه مربیگری گذاشته با نتایج بی نظیری توانسته تا هفته آخر شانس قهرمانی داشته باشد. سپاهان در این فصل بیشترین امتیازگیری در تاریخ ادوار لیگ را کسب کرده و در هشت لیگ قبلی با همین میزان امتیاز، جام را بالای سر می‌برد.

سپاهان هم اکنون دو امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و علاوه بر آنکه قهرمانی این تیم وابسته به دیدار پرسپولیس و پیکان است، باید حتماً استقلال را ببرد تا شانس صدرنشینی در هفته پایانی را داشته باشد. حتی اگر پرسپولیس متوقف هم شود، سپاهان شانس قهرمانی دارد ولی باید حتماً باید لااقل با اختلاف سه گله استقلال را مغلوب سازد.

چتر ات را با خود ببرد؛ شاید باران زد!

این شانس اندک در هفته‌های پایانی هر چند به نظر قهرمانی سپاهان را تا حدی ناممکن می‌سازد اما نباید چگونگی قهرمانی طلایی پوشان در فصل ۹۳-۹۴ را از یاد برد. شبی که تراکتور و نفت شانس اول و دوم قهرمانی بودند اما در دقایق پایانی نتایج به گونه‌ای رقم خورد که جام از تبریز به اصفهان بیاید؛ جامی که نویدکیا بالا سر برد و شاید معجزه ششم، دوباره قهرمانی دراماتیکی را برای اصفهانی را رقم بزند.

سپاهان و شاید باز پس گیری عنوانی ارزشمند

طلایی پوشان دیار زاینده رود پیش از شروع قهرمانی‌های پشت سر هم پرسپولیس، با پنج قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ ایران بودند اما سرخ‌ها یکی پس از دیگری رکوردهایشان را تصاحب کردند. پرسپولیسی‌ها حالا با شش قهرمانی بیشترین جام لیگ برتر را بالا سر برده‌اند و سپاهان با قهرمانی می‌تواند دوباره این عنوان را مشترک به دست آورد.

کد خبر 510753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.