ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان

شاگردان سید مجتبی حسینی در هفته سی ام لیگ بیستم میزبان مس رفسنجان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و مس رفسنجان امشب از ساعت ۱۵/‏۲۱‬ در هفته پایانی لیگ برتر در فولاد شهر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جایگاه ذوبی ها در جدول باعث شده کسب سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. با توجه به پیروزی سایپا مقابل آلومینیوم در هفته گذشته و هم امتیاز شدن این تیم با ذوبی ها در هفته آخر رقابت‌ها پیروزی ذوب آهن می‌تواند آنها را در لیگ برتر ماندنی کند.

امینی درون دروازه

با توجه به محرومیت گردان، امینی در این دیدار به طور قطع درون دروازه گاندوها می‌ایستد.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی‌مهر، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با مس رفسنجان هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد حسینی از ترکیب مدافعان دیدار پیشین رضایت نداشته و در این بازی دست به تغییر بزند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، مجتبی حق دوست، دانیال مؤمنی و سینا اسدبیگی هستند. حق دوست و اسدبیگی به همراه مؤمنی سه هافبک جوان مجتبی حسینی هستند که وی به عملکرد آن‌ها اعتماد زیادی خواهد داشت.

سه مهاجم در خط حمله

رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری و دارکو بیدوف مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان ربیعی خواهند بود، به احتمال فراوان ایوان مارکویچ در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهند آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کنند. گفتنی است میلاد جهانی به دلیل سه اخطاره شدن در دیدار با سپاهان این بازی را از دست داد.

ترکیب ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان

مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، دانیال مؤمنی، مجتبی حق دوست، فرشاد محمدی مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری و دارکو بیدوف.

کد خبر 510716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.