ذوب آهن_ مس رفسنجان/در فولاد شهر بمان!

ذوب آهن و مس رفسنجان در مسابقه‌ای حساس با هم پیکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و مس رفسنجان امشب از ساعت ۱۵/‏۲۱‬ در هفته پایانی لیگ برتر در فولاد شهر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جایگاه ذوبی ها در جدول باعث شده کسب سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. با توجه به پیروزی سایپا مقابل آلومینیوم در هفته گذشته و هم امتیاز شدن این تیم با ذوبی ها در هفته آخر رقابت‌ها پیروزی ذوب آهن می‌تواند آنها را در لیگ برتر ماندنی کند.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال ذوب آهن در حال حاضر با بیست و شش امتیاز در جایگاه چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. آنها در بازی قبلی خود در لیگ برتر در دربی اصفهان در یک بازی دیدنی به مصاف سپاهان رفتند و با حساب ۲-۰ شکست خوردند. رقیب آنها نیز برای ماندن در لیگ سایپا و نفت مسجدسلیمان هستند و نتایج بازی‌های این دو تیم به شدت برای مجتبی حسینی اهمیت دارند ولی اگر آنها برنده بازی پیش رو شوند به احتمال فراوان در لیگ خواهند ماند.

رقیب ذوبی ها در بازی پیش رو مس رفسنجان است. محمد ربیعی و شاگردانش با عملکرد فوق العاده خوب خود در اولین سال حضورشان در لیگ برتر به قدری خوب کار کردند که اکنون دغدغه بقا در لیگ را نداشته باشند. مس رفسنجان اکنون سی و شش امتیاز دارد و در رتبه دهم جدول مسابقات قرار دارد. آنها در بازی قبلی خود نیز در ورزشگاه خانگی شأن از سد پدیده گذشتند و حال با پیروزی دیگر در اصفهان می‌توانند حتی رتبه بهتری نیز در جدول بدست بیاورند. در هر حال انتظار می‌رود یک بازی تماشایی را در هفته پایانی لیگ مشاهده کنیم.

ذوب آهن_ مس رفسنجان/در فولاد شهر بمان!

تنها به برد فکر کن!

ذوب آهن برای ماندن در لیگ چاره‌ای جز پیروزی مقابل مس رفسنجان ندارد. شکست در دربی اصفهان و پیروزی سایپا مقابل آلومینیوم اراک باعث شد تا وضعیت تیم‌های قعر جدول بسیار پیچیده شود و حالا دو تیم ۲۶ امتیازی در لیگ داریم که یا یکی از آنها سقوط کرد یا هر دوی آنها در لیگ ماندنی خواهند شد.

ذوب آهن که معتقد است اشتباهات داوری نقش مهمی در وضعیت فعلی این تیم دارد، حالا برای ماندن در لیگ نه تنها باید مس را ببرد بلکه باید امیدوار باشد که سایپا نتواند در بازی آخرش پیروز شود چون این احتمال وجود دارد که سایپا با بردن تراکتور، به لحاظ تفاضل گل شرایط بهتری به نسب ذوب آهن در جدول داشته باشد.

البته اگر ذوب آهن و سایپا بازی آخرشان را ببرند و نفت مسجدسلیمان به آلومینیوم ببازد، آن وقت این تیم فکری است که به لیگ یک سقوط خواهد کرد.

ذوب آهن_ مس رفسنجان/در فولاد شهر بمان!

باشگاه ذوب‌آهن: علیه ما توطئه چیده‌اند!

پیش از این مسابقه بیانیه‌ای از سوی باشگاه ذوب آهن منتشر شد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید: پس از هفته‌ها ناکامی ناشی از ناداوری‌ها و سایر عوامل که منجر به از دست دادن حداقل ۲۰ امتیاز حیاتی در طی ۱۱ هفته گردید و به اذعان کار شناسان حداقل سلب ۱۵ امتیاز صرفاً بر اثر اشتباهات داوری (امتیازاتی که اکنون برای این باشگاه در حکم اکسیر حیات است) و علیرغم همه خوش بینی‌ها و مثبت نگری های حرفه‌ای که به مجموعه زحمت کش فوتبال کشور داشتیم شوربختانه اوضاع و احوال فعلی همچنان نشان از توطئه ای جمعی و سازمان یافته برای حذف نیم قرن از تاریخ و سابقه و ریشه‌های ورزش استان شهید پرور اصفهان و کشور را دارد. محروم شدن سرمربی تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و تراکتور سازی تبریز و مصاحبه یکی از مدیران باشگاه تراکتور مبنی بر تعیین سرمربی این تیم در یکشنبه آتی آن‌هم در آستانه دو بازی حساس تیم‌های مذکور با تیم‌هایی که نتایج شأن برای تیم ذوب آهن در حکم مرگ و زندگی است همه ی خوشبینی ها به را به یاس مبدل و کام همه هواداران فوتبال پاک را تلخ از اندوه و دلهره کرده است.


مسئولان باشگاه ذوب همچنین اعتقاد دارند تغییرات کادر فنی برای تیم تراکتور در آستانه دیدار حساس برابر سایپا نباید اتفاق بیفتد و این موضوع تأثیر زیادی در نتیجه دیدار خواهد شد.

در نهایت باید دید با وجود تمام حواشی در هفته‌های اخیر کدام تیم را در لیگ بعدی خواهیم دید.

ذوب آهن_ مس رفسنجان/در فولاد شهر بمان!

کد خبر 510711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.