جسارت، وقت گذاری و برنامه‌ریزی در اقدامات شهرداری اصفهان مشهود بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در سایه جسارت، وقت گذاری و برنامه ریزی تصمیمات خوشایندی برای شهروندان اصفهان رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی (پنج‌شنبه) در آئین بهره برداری از پروژه میدان شهدای هسته‌ای و خیابان‌های منتهی به آن و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح شهید فخری زاده اظهار کرد: پروژه‌های متعدد در شهر از جمله میدان شهدای هسته‌ای در منطقه چهار با عزم جزم و تلاش و کوشش شهرداری اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سایه جسارت، وقت گذاری و برنامه‌ریزی تصمیمات خوشایندی برای شهروندان اصفهان رقم خورده و این رویه در اقدامات شهرداری مشهود بود، تصریح کرد: مدیریت زمان موضوعی بسیار حائز اهمیت است که به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت و تأکیدات دینی مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر توجه به ارزش وقت در انجام امور گفت: امروز قاطعانه اعلام می‌کنم که مدیریت شهری تلاش شبانه روزی برای استفاده حداکثری از زمان را داشته و زمان را مدیریت کرده و به همین جهت امور را با جسارت پیش برده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ بین‌المللی اصفهان با همت و اهتمام شهرداری با صرف اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان در زمان اجرا افتتاح شد که اگر قرار بود امروز این پروژه اجرا شود اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز داشت از این رو به خوبی پی می‌بریم که عنصر زمان از عناصر مهم مدیریت است.

نصراصفهانی تأکید کرد: اگر از زمان حداکثر استفاده نشود به خود و جایگاهمان و به مردم و نسل آینده خیانت کرده‌ایم و در این موضوع کسی نباید تردید داشته باشد.

وی با اشاره به انجام اقدامات بزرگ در شهر علی رغم شرایط سخت اقتصادی اظهار کرد: هرگونه تعلل یا توقف می‌تواند مشکلات زیادی در شهر ایجاد کند و امروز بسیار خرسندیم که اصفهان شهری سرزنده است و پروژه‌های متعدد یکی پس از دیگری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برای تمام پروژه‌های سال جاری در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ردیف اعتباری لحاظ شده و برای تعریف و اجرای آنها همت زیادی در مدیریت شهری صرف شده است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن لوایح شهرداری را جهت تسهیل امور به نتیجه رساند و در هیچ لایحه‌ای بیش از ۱۵ روز توقف نداشتیم.

وی تأکید کرد: در این مسیر همکاری استاندار در شورای حل اختلاف و فرماندار اصفهان در کمیته انطباق همواره یار و مددکار شورای شهر اصفهان بوده است.

کد خبر 510702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.