سپاهان به دنبال برد رفت و برگشت استقلال پس از ۱۳ فصل+ جدول

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال می‌رود که در صورت پیروزی، پس از ۱۳ سال استقلال را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان و استقلال که از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران به شمار می‌روند از سال ۱۳۵۰ تا کنون ۷۴ بار در دیدارهای رسمی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این بین استقلال ۲۹ و سپاهان ۲۶ مرتبه طعم پیروزی را چشیده و سایر دیدارها با تساوی به پایان رسیده است.

در ۷۴ دوئل این دو تیم، ۱۸۳ گل به ثمر رسیده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۹۷ گل سهم استقلال است.

سپاهان که در دیدار رفت با حساب ۲ بر صفر حریفش را در ورزشگاه نقش جهان شکست داد، فردا این فرصت را دارد تا با پیروزی دوباره برابر استقلال، پس از ۱۳ فصل استقلال را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داده باشد. در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر و طی ۱۹ فصل اخیر در دو فصل سپاهان موفق به دبل کردن استقلال یا به عبارتی پیروزی برابر این تیم در هر دو دیدار رفت و برگشت شده است، لیگ هفتم و لیگ دوم.

نکته دیگر از جدال فردای دو تیم اینکه این برای چهارمین بار در ۲۰ دوره لیگ برتر است که سپاهان و استقلال در هفته پایانی به مصاف یکدیگر می‌روند، در ۳ مرتبه قبلی دو دیدار با پیروزی استقلال و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و استقلال به شرح زیر است:

کد خبر 510642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.