بهره برداری از اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج

شهردار کرج از افتتاح اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج به عنوان دومین تولیدکننده گیاهان گلخانه‌ای کشور با نام صدف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی زاده در اینستاگرام خود نوشت:

"اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج به عنوان دومین تولیدکننده گیاهان گلخانه‌ای کشور با نام صدف با حضور مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

وجود این مجموعه با توجه به اینکه کرج بعد از شهرستان محلات بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه‌ای کشور را دارد، ویژگی مهم تلقی می‌شود.

این بازار در زمینی به مساحت سه هزار متر زیربنا و هزار و ۵۰۰ متر ابنیه با دارا بودن ۳۰ غرفه راه‌اندازی شده است که افزایش کیفیت گل و گیاهان تولیدشده، کاهش قیمت نهایی فروش آن‌ها و افزایش مصرف گل و گیاه در منازل شهروندان کرجی را در پی دارد.

با افتتاح بازار دائمی گل و گیاه صدف، فروشندگان و تولیدکنندگان گل دیگر نیاز ندارند برای خرید به بازار گل شهید بابایی مراجعه کنند، بلکه می‌توانند گل و گیاه مورد نیاز خود را مستقیم از این بازار تهیه کنند که این کار هم به نفع عرضه‌کننده و هم خریدار است.

کمالی زاده در پست دیگری نوشت:

"عصر دیروز در جلسه‌ای صمیمی میزبان همکارانی بودم که به عنوان گروه جهادی به مدت یک هفته در استان خوزستان و شهر سوسنگرد مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان بودند.
همکاران آتش‌نشان ما توفیق داشتند تا بیش از یک میلیون و دویست هزار متر مکعب آب شرب را در بین اهالی مظلومی که در این روزهای گرم سال با بحران کم‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند، توزیع کنند و مرهمی هرچند اندک بر آلام این عزیزان باشند.

از سختی‌ها و مشقت‌های این سفر گفتند که با شادی و تشکر اهالی خورستان به خاطره‌ای ماندگار تبدیل شد و صد شکر که شهرداری کرج توانست قدمی در جهت خدمت_به_ مردم بردارد. "

بهره برداری از اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج

بهره برداری از اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج

کد خبر 510626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.