توجه شهرداری گرگان به تغییرات سبک زندگی مردم قابل تقدیر است

استاندار گلستان از توجه شهرداری گرگان به تغییرات اجباری سبک زندگی مردم و شهروندان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی حق شناس روز چهارشنبه _ششم مردادماه_ در آئین معرفی ۲۹ پروژه شهرداری گرگان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: عدالت گمشده امروز جامعه بشری است و امام علی (ع) جان خود را در راه تحقق این فضیلت اخلاقی تقدیم کرد.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ زنی شهرداری گرگان اشاره و خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که در بیش از نصف دوران مدیریت شهری فعلی در استانداری مسئولیت داشته‌ام عملکرد کلی مدیریت شهری گرگان را مثبت ارزیابی می‌کنم.

استاندار گلستان تصریح کرد: ۸۰ درصد از بودجه ۳۴ شهرداری‌های استان به دو شهرداری گرگان و گنبد اختصاص دارد که از این رقم ۶۰ درصد منابع و بودجه شهرداری‌ها صرف اقدامات عمرانی و زیرساختی می‌شود.

حق شناس در ادامه به تغییرات اجباری سبک زندگی مردم اشاره کرد و افزود: سبک زندگی مردم متناسب با حوادث روزگار به ناچار دچار تغییر شده و شهرداری‌ها می‌بایست متناسب با این تغییرات به شهروندان خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به طرح ابتکاری شهرداری گرگان گفت: طرح «هر خانواده یک درخت» که شهرداری به دنبال اجرای آن است، طرح ابتکاری بسیاری خوبی است و من از دکتر دادبود شهردار گرگان بابت توجه به موضوعات ورزش به ویژه تیم بسکتبال که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی شد تشکر می‌کنم.

استاندار گلستان سخنانش را با تقدیر از شورای شهر پنجم و آرزوی موفقیت برای اعضای جدید شورای شهر به پایان رساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان آئین افتتاح، رونمایی یا آغاز عملیات اجرایی ۲۹ طرح و پروژه عمرانی، سرمایه گذاری، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر، امروز (چهارشنبه) در سالن اجتماعات شهید سلیمانی شهرداری گرگان برگزار شد؛ از این تعداد، ۲۳ طرح در بخش بهره برداری و راه اندازی و ۶ طرح در بخش آغاز عملیات اجرایی محسوب می‌شوند.

کد خبر 510486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.