عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم مردادماه

در این بسته خبری از صدور پروانه ضد جعل در نیشابور تا واکسیناسیون اتوبوسرانان شهرداری شاهین شهر و حذف شاخه‌های خشک درختان سطح شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

هوشمندسازی ۸۳ درصد از چراغ‌های راهنمایی سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از مجموع چراغ‌های راهنمای مسیر مستقر در تقاطع‌های سطح شهر ۸۳ درصد آنها هوشمندسازی شده، ۵ چراغ به ایزولاتور و ۷ چراغ نیز به یو پی اس مجهز شده‌اند.

افزایش ۴۹ درصدی درآمد شهرداری نهاوند

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته، گفت: درآمد شهرداری نهاوند طی سه سال اخیر ۴۹ درصد افزایش داشته است.

فعالیت مجدد هفت دستگاه اتوبوس خط واحد در آبادان

غلامرضا خرملایی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی آبادان با بیان اینکه فعالیت بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان از صبح امروز چهارشنبه پس از ۲ سال تعطیلی در پنج خط از سر گرفته شد، گفت: با تصمیم گرفته شده هفت دستگاه اتوبوس خط واحد در پنج خط اصلی و در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر وارد سرویس شدند تا شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.

فضاسازی شهری در میادین و معابر ساری

در آستانه عید سعید غدیر و همزمان با دهه امامت و ولایت، فضاسازی شهری در میادین و خیابان‌های سطح شهر به همت واحد زیباسازی شهرداری‌های مناطق و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز مازندران انجام شد.

صدور پروانه ضد جعل در نیشابور

علی نجفی، شهردار نیشابور گفت: صدور پروانه و پایان کار ساختمانی ضد جعل برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در این شهرستان خراسان رضوی آغاز شد.

حذف شاخه‌های خشک درختان سطح شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات هرس و حذف شاخه‌های خشک درختان سطح شهر خبر داد و افزود: هرس به موقع درختان یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که در راستای سلامت درخت می‌توان انجام داد.

ثبت ۱۰۰۰ پرونده شهرداری اسدآباد

علیرضا فعله‌گری، شهردار شهر اسدآباد از ثبت هزار پرونده شهرداری این شهر در سامانه پرونده‌های الکترونیکی خبر داد.

احداث بلوار شهید حسین چله دوان باقر شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال

سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر از توابع شهرستان ری گفت: بلوار شهید حسین چله دوان به طول یک هزار و ۴۰۰ متر و عرض هشت متر در ۲ باند طی چهار ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث شد.

واکسیناسیون اتوبوس‌رانان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر

سعید اکرم خانی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه اتوبوس‌رانان تلاشگر سازمان ساعات زیادی مشغول خدمت رسانی و جابجایی شهروندان عزیز هستند، برای جلوگیری از ابتلای ویروس کرونا واکسن دریافت کردند.

صدور ۱۲۴ مورد پروانه ساختمانی در اردکان

علی اکبر جعفرزاده، مسئول واحد ساختمان شهرداری اردکان از صدور ۱۲۴ مورد پروانه ساختمانی در سه ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سال جاری، ۱۲۴ مورد پروانه ساختمانی صادر شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش پنج درصدی آن بوده‌ایم.

کد خبر 510470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.