تشکر ویژه کمند امیرسلیمانی از گروه کلبه عمو پورنگ

کمند امیر سلیمانی که این روزها مشغول بازی در مجموعه "کلبه عمو پورنگ" است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از گروه سازنده این مجموعه و همچنین مخاطبان آن، تشکر ویژه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمند امیر سلیمانی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"در حال خوندن متن سکانس بعد بودم که فکر کنم چند دقیقه‌ای ارتباطم با جهان قطع شد! دوستان هم بیکار نموندند و ازم عکس گرفتن. کار کردن تو شرایط پر خطر کرونا بدون ماسک و پوشیدن لباس و کلاه گربه تو هوای داغ تابستون تو فضای سربسته، یه انرژی خاص می خواد که فقط عشق به بچه‌ها بهمون این انرژی رو میده.

همین که صدای گرمشون رو می‌شنویم که اگه دو قسمت نباشیم پیغام میذارند و سراغمون رو می‌گیرند خودش دنیای انرژیه. به بهانه این عکس اول خواستم از همه گروه کلبه عمو پورنگ تشکر کنم که تو روزهایی که هیچ دلیلی برای شاد بودن نیست، همه تلاششون رو می‌کنند تا بچه‌ها که فرشته‌های روی زمین هستند رو شاد کنند و تشکر ویژه‌تر از بینندگانی که با لطف و محبتشون ما رو از خودشون میدونند و هر روز پذیرای ما تو خونه هاشون هستند.

یه گروه هم هستند که کلاً با همه چیز و همه کس دشمنی دارند و همیشه ناراحتند که الان با اونا کاری ندارم. بقیه رو از ته دل دوست دارم و آرزوم سلامتی و شادی و آرامش همه مردم کشورمه. "

تشکر ویژه کمند امیرسلیمانی از گروه کلبه عمو پورنگ

کد خبر 510454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    عزیزان از همه شما ممنونم بابت این کارتون خوب فقط چرا دیگر پخش نمیکنید لطفاً اگه میشه پخش کنید. باتشکر
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 0
    خانم کمند عزیزم از شما و لطفتون ممنونم عالی اجرا کردید در برنامه کلبه عمو پورنگ