فاز اول شهربازی مدرن گرگان به زودی افتتاح می‌شود

شهردار گرگان گفت: سورتمه ریلی شهربازی تا ۴۰ روز آینده وارد شهر می‌شود و سپس فاز اول شهربازی مدرن در قالب نصب این سورتمه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرضا دادبود امروز_ چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰ _ در آئین معرفی ۲۹ پروژه شهرداری گرگان با بیان اینکه همیشه تلاش داشته‌ایم پروژه‌های شهرداری را در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی افتتاح یا کلنگ زنی انجام دهیم، اظهار کرد: ۲۹ پروژه در بخش‌های سرمایه گذاری، گردشگری، عمرانی، حمل و نقل، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی آماده افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خاص ۹۴ محله سطح شهر را شناسایی و به آن توجه خواهیم کرد، افزود: سورتمه ریلی شهربازی گرگان تا ۴۰ روز آینده وارد گرگان می‌شود و سپس فاز اول شهربازی مدرن در قالب نصب این سورتمه افتتاح خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به اهمیت فضای سبز شهری، خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۱۱۵ هزار خانواده در گرگان زندگی می‌کنند و برنامه داریم تا سال ۱۴۰۴ به ازای هر خانواده گرگانی یک اصله درخت بکاریم.

دادبود با اشاره به پروژه تله کابین گرگان تاکید کرد: برای اجرای پروژه تله کابین با رعایت تمامی ملاحظات و طی شدن مراحل قانونی مصمم هستیم و به جرأت می‌توانم بگویم بهترین نیروهای انسانی شهرداری‌های کشور در شهرداری گرگان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش ایمنا، آئین معرفی ۲۹ پروژه شهرداری گرگان شامل ۲۳ پروژه بهره برداری و راه اندازی و شش پروژه آغاز عملیات اجرایی در حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل، سرمایه گذاری و خدماتی و فرهنگی، پژوهشی و ورزشی است.

کد خبر 510433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.