پیام رئیس شورای شهر اصفهان به مناسبت هفته ملی مهارت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با صدور پیامی "روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای" و "هفته ملی مهارت" را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، متن پیام علیرضا نصر اصفهانی به شرح زیر است:

"با عنایت به این که در دورانی به سر می‌بریم که پویایی و اعتلای اشتغال و داشتن جامعه‌ای توأم با مهارت کار و کارآفرینی در آینده، در گرو توسعه و بسط آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی است و توجه به این آموزش‌ها و مهارت آموزی جوانان جویای کار به عنوان مقوله‌ای ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و تحقق فردایی روشن حائز اهمیت است. لذا گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی با هدف توانمندسازی جوانان با نگاه ویژه به مهارت و مشاغل فناورانه علاوه بر رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، راه را برای تحققِ شعارِ سالِ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش، افقی روشن برای جوانان و توسعه همه جانبه در کشور خواهد بود.

اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد ماه "روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای" و "هفته ملی مهارت" را به کلیه دست اندرکاران عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی استان و شهر اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در جهت ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی از خداوند قادر متعال مسالت دارم. "

کد خبر 510417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.