ویژگی‌های ایربادز Ear 1 شرکت ناتینگ

شرکت Nothing ایربادز خود با نام Nothing Ear 1 را با طراحی و مشخصاتی جذاب به صورت رسمی معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی Nothing که توسط یکی از بنیان‌گذاران شرکت وان پلاس هدایت می‌شود، سرانجام از اولین محصول خود با نام ایربادز Ear 1 رونمایی کرد. این محصول یک هدفون کاملاً بی سیم (True Wireless) است که از قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال، شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

ایربادز Nothing Ear 1 دارای طراحی شفاف کاملاً منحصر به فرد است، به طوری که کیس شارژ و ایربادها از پلاستیک‌های شفاف تولید شده‌اند بنابراین کاربران می‌توانند اجزای درون قاب و ایربادز بی سیم را به آسانی مشاهده کنند. هر کدام از هدفون‌ها از ژست‌های لمسی برای پخش موسیقی و حالت‌های حذف نویز فعال بهره می‌برند.

شرکت سازنده ادعا کرده است که باتری این ایربادز انرژی مورد نیاز برای چهار ساعت پخش مداوم را فراهم می‌کند و در صورتی که قابلیت ANC این محصول غیر فعال باشد نیز تا ۵.۷ ساعت شارژ دهی خواهد داشت علاوه بر این کیس شارژ می‌تواند در مجموع ۳۴ ساعت زمان پخش را فراهم کند. این کیس را می‌توان با استفاده از پورت USB-C یا شارژر بی‌سیم Qi شارژ کرد.

ایربادز Nothing Ear 1 به گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS متصل می‌شود. اپلیکیشنی برای کنترل قابلیت‌هایی مانند ژست‌ها، حذف نویز، EQ و به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای هر دو مدل گوشی نیز در نظر گرفته شده است علاوه بر این قابلیت حذف نویز فعال در این محصول دارای دو سطح است، یک حالت حذف نویز کامل و یک حالت شفاف که در این وضعیت کاربران قادر هستند صدای محیط را بشنوند. ایربادز ذکر شده از تاریخ ۱۷ آگوست با قیمت ۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت البته فروش این هدفون با ظرفیت محدود به صورت آنلاین از تاریخ ۳۱ جولای آغاز خواهد شد.

کد خبر 510318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.