پروژه‌های منطقه ۵ در راستای زیست پذیری شهر اجرا شده است

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال قابلیت بهره برداری ۱۹۵ میلیارد تومان پروژه دیگر در قالب رینگ چهارم، مسیر دوچرخه سواری، پارکینگ خیابان توحید، فرهنگسرای حسین آباد و فضای باز شهری خیابان وحید وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضایی امروز _سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰_ در آئین اجرای پروژه‌های تصفیه پساب و آبرسانی به فضای سبز شهر اصفهان و بهره برداری از پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اظهار کرد: در حالی که ۴۰ روز پیش ۳۲۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه پنج افتتاح شد، امروز شاهد افتتاح ۱۹۵ میلیارد تومان پروژه دیگر هستیم.

وی افزود: در دو و نیم سال گذشته ۱۴۵ پروژه عمرانی در منطقه پنج شهرداری شکل گرفته و اتفاقاتی که افتاده در راستای اهداف مدیریت شهری با مصوبات و سازوکارهای لازم برای شهر نهادینه شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه‌ها با توجه به زیست پذیری شهر و دوستدار سالمند بودن آن همچنین خلاق بودن این کلانشهر محقق شده است، تصریح کرد: باند دوم بلوار نظام سپاهان شهر یک خیابان با عرض شش متر بود که با همکاری سپاه و انجام ۲۰ هزار مترمربع آزادسازی زمین در حال حاضر عرض بلوار به ۳۰ متر افزایش یافته است.

وی با ابراز خرسندی از اجرای تصفیه خانه سپاهان شهر و استفاده از آب‌های خاکستری گفت: مخازن انعقاد لخته سازی و ته نشینی احداث شده و عصر امروز بخشی از آن برای انجام تست بارگیری شد، همچنین شش و نیم کیلومتر خط انتقال برای انتقال آب‌های خاکستری احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفت؛ این اقدامات در راستای سیاست‌های مدیریت ارشد شهری بوده است.

رضایی تأکید کرد: پیاده راه سازی خیابان نظر میانی، احداث مسیر سلامت در بوستان‌های ملت و سعدی، پاتوق گنجینه‌های زندگی و باز سازی استخر سلمان از دیگر پروژه‌های منطقه پنج شهرداری به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در بخش آزادسازی و املاک ۱۴۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مدنظر هزینه پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: ارزش اقدامات انجام شده بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در واحد املاک است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه‌هایی که به صورت مشارکتی انجام شده قابلیت واگذاری ۴۵ هزار متر مسکونی مفید برای اجرای طرح‌های عمرانی را دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌های افتتاح شده، تا پایان سال قابلیت بهره برداری ۱۹۵ میلیارد تومان پروژه دیگر در قالب رینگ چهارم، مسیر دوچرخه سواری، پارکینگ خیابان توحید، فرهنگسرای حسین آباد و فضای باز شهری خیابان وحید وجود دارد، اظهار کرد: ۵۵۰ میلیارد تومان پروژه دیگر در منطقه پنج شهرداری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 510258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.