بستری ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در حال حاضر ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز سه شنبه- پنجم مرداد ماه ۱۴۰۰ - در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون گلپایگان از نظر بیماری کرونا در رنگ‌بندی قرمز قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون هزار و ۵۲۲ نفر در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری شدند که تست ۸۴۴ نفر آن‌ها مثبت بوده است.

وی افزود: آمار مراجعه کنندگان سرپایی به مراکز درمانی دولتی ۱۵ هزار نفر بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در تیرماه ۱۴۰۰ تعداد ۸۵ نفر در بیمارستان امام حسین بستری شدند که تست ۴۴ نفر آن‌ها مثبت اعلام شده است، یک نفر هم فوت شده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۰ نفر به مراکز منتخب برای نمونه‌گیری تست کرونا مراجعه دارند، گفت: در تیرماه ۱۴۰۰ تعداد ۶۷۵ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی دولتی مراجعه کرده‌اند.

رستمی گفت: در حال حاضر ۱۵ بیمار مبتلا در بخش کرونا و پنج نفر هم در بخش icy در بیمارستان امام حسین بستری هستند، تعداد بستری و ترخیص بیماران یکسان است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان چهار مرکز برای تزریق واکسن کرونا تعیین شده است، گفت: تاکنون ۱۵ هزار و ۳۲۵ دز واکسن به شهروندان تزریق شده است که ۱۶ درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند، همچنین ۳.۵ درصد جمعیت شهرستان هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان افزود: تاکنون ۷۷ درصد افراد بالای ۶۰ سال واکسن شدند، گروه سنی ۶۰ تا ۶۵ از تزریق واکسن کرونا استقبال خوبی نداشتند که تقاضا دارم نسبت به انجام واکسن اقدام و از فواید آن بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: شهروندان گلپایگانی با استقبال از تزریق واکس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرکت نکردن در تجمعات از تبدیل وضعیت شهرستان کمک کنند.

کد خبر 510224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.