پایان چهارمین روز کاروان ایران بدون اتفاق خاص

چهارمین روز از سی و دومین دوره بازیهای المپیک باکسب دو عنوان پنجمی و پانزدهمی برای تیم‌های تیراندازی کاروان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، چهارمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک توکیو امروز سه شنبه پنجم مردادماه تنها با برگزاری دو مسابقه میکس در تیراندازی برای کاروان ایران دنبال شد تا یکی از خلوت ترین روزهای ورزشکاران کشورمان باشد.

جواد فروغی و هانیه رستمیان در قالب تیم ایران در ماده میکس تپانچه بادی ۱۰ متر به مصاف ۲۰ تیم دیگر رفتند و با قرار گرفتن در رتبه هشتم جواز حضور در مرحله فینال را بدست آوردن. تیم میکس ایران در مرحله فینال به رتبه پنجمی اکتفا کردند.

نجمه خدمتی و مهیار صداقت هم ترکیب تیم تفنگ ۱۰ متر را تشکیل می‌دادند که بعد از رقابت با ۲۸ تیم نتوانستند از دور مقدماتی صعود کرده و به فینال برسند. این تیم در رده پانزدهم ایستاد.

در چهارمین روز بازی‌ها همان طور که از قبل پیش بینی شده بود شاهد بارش باران و وزش باد در توکیو بودیم. پیش بینی این شرایط آب و هوایی باعث شد تا مسابقات قایقرانی روئینگ با یک روز تأخیر برگزار شود و رقابت ملایی در روز چهارشنبه به پنجشنبه افتاد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود. کاروان ایران تاکنون صاحب یک مدال طلا در رشته تیراندازی شده است.

کد خبر 510221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.