شنبه‌ها بلیت باغ نیم بها است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بلیت مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل ها ۱۰ هزار تومان است که با توجه به مصوبه شورای شهر روزهای شنبه به مبلغ ۵ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

فروغ مرتضایی نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه پیشنهادی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مبنی بر نیم بها شدن بلیت باغ گل‌ها در روزهای شنبه تصویب شده است.

وی افزود: در حال حاضر بلیت این مجموعه آموزشی و تفریحی ۱۰ هزار تومان است که با توجه به این لایحه پیشنهادی به شورای شهر روزهای شنبه به مبلغ ۵ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: سعی شده اتفاقات خوشایند دیگری را برای روزهای شنبه شاهد باشیم؛ بر این اساس برنامه‌ریزی شده کلاس‌های آموزشی برای مقابله با خشکی گونه‌های گیاهی مقاوم روزهای شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

مرتضایی نژاد با بیان اینکه در باغ گل‌ها تنوع بالای یک هزار گونه گیاهی در مساحتی نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع وجود دارد، ادامه داد: باغ گل‌ها یک باغ گیاه‌شناسی محسوب شده و مجموعه‌ای آموزشی و تحقیقاتی نیز به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گل‌ها در سال ۷۵ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری اصفهان احداث شده که این مجموعه منحصر به فرد در کشور با در نظر گرفتن اقلیم نیمه‌بیابانی اصفهان کم نظیر است.

کد خبر 510212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.