بهره‌برداری و آغاز احداث ۲۹ پروژه شهرداری گرگان

شهردار گرگان از بهره برداری و یا آغازاحداث ۲۹ پروژه در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: آئین افتتاح و یا آغاز ساخت ۲۹ طرح شهرداری به مناسبت این ایام فرخنده و اعیاد سعید قربان و غدیر، صبح فردا (چهارشنبه) ۶ مردادماه در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد، ۱۸ طرح در بخش بهره برداری و راه اندازی، ۷ طرح در بخش آغاز عملیات اجرایی و ۴ طرح نیز در بخش بازگشایی معابر محسوب می‌شوند.

شهردار گرگان در خصوص ارزش ریالی پروژه‌ها عنوان کرد: در مجموع بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان برای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: شش طرح در حوزه عمران، چهار طرح در حوزه سرمایه گذاری، پنج طرح در حوزه مناطق، پنج طرح در حوزه سیما، منظر و فضای سبز، سه طرح در حوزه حمل و نقل، سه طرح در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، یک طرح در حوزه خدمات شهری، یک طرح در حوزه آتش نشانی و یک طرح نیز در حوزه روابط عمومی در نظر گرفته شده است.

دادبود با اشاره به پروژه‌های شاخص گفت: پروژه مشارکتی ساخت و بهره برداری از مرکز خدمات خودرویی، مجتمع ورزشی تفریحی واقع در عدالت ۱۷، پروژه مسکونی – مشارکتی چشم‌انداز، پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی در میدان بسیج، نصب المان‌های جدید در پارک بانوان و بلوار امام رضا (ع)، راه اندازی پارک اوتیسم، بازارچه‌های عرضه میوه و تره بار و سبزی، بازسازی یا بهره برداری ۲۳ دستگاه اتوبوس درون شهری و تجهیز ۱۵ محله به امکانات ورزشی از جمله طرح‌های شاخص هستند.

وی ادامه داد: به علت شرایط خاص کرونایی شهرستان گرگان این برنامه به شکل محدود و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور استاندار و برخی مقامات استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 510203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.