قابلیت جدید واتساپ برای iOS؛ پشتیبانی از کیفیت بالای بارگذاری تصاویر

براساس به‌روزرسانی جدید واتساپ، کاربران IOS می‌توانند تصاویر با کیفیت‌تری را برای دیگران بفرستند.

به گزارش ایمنا، بر اساس آخرین نسخه بتای واتساپ برای iOS، کاربران این سیستم به زودی می‌توانند عکس‌های ارسال شده با کیفیت‌تری را به دیگران در پیام‌رسان WhatsApp ارسال کنند.

آموزش ارسال تصاویر با کیفیت در واتساپ برای کاربران ios

بر اساس گزارش‌های اخیر، اگر کاربران این نسخه را در Testflight اجرا می‌کنند، ابتدا باید به بخش تنظیمات واتساپ، ذخیره سازی و داده رفته تا برگه جدید کیفیت بارگذاری رسانه را پیدا کرده و سپس یکی از این سه گزینه Auto، Best quality و Data saver  را انتخاب کنند.

شایان ذکر است اگر کاربران پهنای اینترنت زیادی در دسترس نداشته باشند، می‌توانند از گزینه "Data saver" برای ارسال تصاویر با وضوح پایین استفاده کنند. بر اساس گزارش‌ها، کاربران وقتی "بهترین کیفیت" را انتخاب می‌کنند به این معنی نیست که عکس‌هایی با کیفیت اصلی ارسال می‌کنند، اما الگوریتم مورد استفاده برای فشرده سازی عکس‌ها سبک‌تر خواهد بود که حدود ۸۰ درصد کیفیت اصلی را حفظ می‌کنند همچنین اگر فریم تصویر از ۲۰۴۸ × ۲۰۴۸ بزرگ‌تر باشد، ممکن است اندازه آن تغییر کند.

WABetainfo همچنین اطلاع داد که این نسخه از واتساپ بتا سازگاری چند دستگاهی را برای برخی از کاربران اضافه می‌کند. وقتی این ویژگی برای همه در دسترس باشد افراد می‌توانند با چهار دستگاه مختلف و یک تلفن همراه به WhatsApp متصل شوند این بدان معناست که کاربران حتی بدون داشتن گوشی iPhone یا اتصال به اینترنت قادر خواهند بود از WhatsApp در Mac استفاده کنند. گفته شده با سازگاری چند دستگاهی، کاربران ios نیز می‌توانند از واتساپ وب، نسخه دسکتاپ و پورتال بدون اتصال به اینترنت یا تلفن اصلی بهره مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 510201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.