پروژه اتصال میدان نمایشگاه به پل مهندس پرتوی مشهد افتتاح می شود

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه اتصال میدان نمایشگاه به پل مهندس پرتوی _چهارشنبه ۶ مرداد_ همزمان با شب عید غدیر افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: یکی از چالش‌های شهر مشهد در حوزه ترافیک به ویژه در ایام تعطیل، گره ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه شاندیز است که برای کاهش این ترافیک انتهای بلوار وکیل آباد و پل پرتوی اصلاح هندسی و تعریض شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات برای کاهش ترافیک در این محدوده اتصال میدان نمایشگاه به پل مهندس پرتوی است که عملیات اجرایی این پروژه ۲۵ بهمن سال گذشته آغاز شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: با احداث این مسیر، شهروندانی که از میدان نمایشگاه به سمت دو راهی طرقبه شاندیز حرکت می‌کنند، ۳ کیلومتر مسافت کمتری را طی می‌کنند که این امر سبب سهولت در رفت و آمد، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی و کاهش زمان رانندگی می‌شود.

کاظمی ادامه داد: این مسیر به عرض ۱۲ متر شامل هفت متر سواره رو و پنج متر پیاده رو از دو طرف است.

وی افزود: پروژه اتصال میدان نمایشگاه به پل مهندس پرتوی جز طرح کاهش بار ترافیکی به سمت دوراهی طرقبه و شاندیز است، تا شهروندانی که از سمت غرب مشهد به سمت شاندیز عزیمت می‌کنند ناچار نباشند حتماً از زیر پل برونسی و مسیر میدان نمایشگاه به سمت وکیل آباد انتخاب مسیر کنند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده و طی برنامه‌ریزی های انجام شده چهارشنبه ششم مرداد مصادف با شب عید غدیر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 510173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.