۶۵ حادثه گرفتار شدن در آسانسور تنها در یک روز

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته (۴ مرداد ماه) آتش نشانان اصفهان به ۸۶ مورد عملیات حریق و حادثه اعزام شدند که بیش از ۶۵ مورد آن حادثه گرفتار شدن در آسانسور بوده است.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ۸۶ حادثه تنها در یک روز، اظهار: روز گذشته (۴ مرداد ماه) آتش نشانان اصفهان به ۸۶ مورد عملیات حریق و حادثه اعزام شدند که بیش از ۶۵ مورد آن حادثه محبوس شدن در آسانسور بود که اکثراً به دلیل قطعی برق بود.

وی ادامه داد: حادثه ورود حیوانات ولگرد به منزل، محبوس شدن در منزل، تصادف و نشت بنزین و حریق نیمه گسترده انبار پنبه، منزل مسکونی، انبار ضایعات کارتن و چوب، کارگاه چوب بری و خودرو دیگر مواردی بود که در تک تک آنها با کیفیت مطلوب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن امداد رسانی شد.

سخنگوی آتش نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: افراد باید علاوه‌ بر رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث، برنامه قطع برق منطقه محل کار یا سکونت خود را تهیه کنند و در آن مدت و نبود برق از آسانسور استفاده نکنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی، تصریح کرد: افراد باید هر چه سریع‌تر نسبت به نصب سیستم بلک اوت و سیستم ups (باطری اضطراری) جهت آسانسورها در زمان قطع برق اقدام کنند تا در آسانسور گرفتار نشوند.

کد خبر 510158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.