رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان واکسن دریافت می‌کنند

شهردار زنجان با تاکید بر واکسیناسیون همه رانندگان تاکسی و اتوبوس در زنجان، گفت: اسامی همه افراد فعال در این حوزه به دانشگاه علوم‌پزشکی استان ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله ملایی‌یگانه در این باره اظهار کرد: رانندگان جزو اقشار آسیب‌پذیر در مقابل ویروس کرونا هستند؛ چراکه تعامل آن‌ها با اقشار مختلف جامعه، امکان ابتلاء به بیماری را افزایش داده است به همین خاطر این افراد باید هرچه سریع‌تر واکسن دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، افزود: البته نیروهای خدمات شهری نیز به خاطر نوع فعالیت خود در معرض بیماری هستند، اما فعلاً در این رابطه تصمیمی اتخاذ نشده و در شرایط فعلی به دنبال واکسیناسیون رانندگان هستیم که امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد.

شهردار زنجان با اشاره به واکسیناسیون ۲۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری زنجان در ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: این تعداد تنها بخشی از ۷۰۰ نیروی خدمات شهری است که به خاطر نوع کار خود در معرض آسیب هستند و نیاز داریم که روند واکسیناسیون نیز به گونه‌ای پیش رود که این افراد نیز واکسن دریافت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 510147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.