فوتسال ملک شخصی کسی نیست/ اولویت اول تا سوم در تیم‌های پایه جذب بازیکنان بومی است

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: باید از هر کسی که بتواند در فوتسال یا هر رشته ورزشی به جوان‌های این شهر کمک کند، تشکر کرد. فوتسال ملک شخصی کسی نیست که بگوییم دیگران ورود نکنند و آمدن باشگاه‌های دیگر به فوتسال به پیشرفت آن کمک خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تیم‌های پایه گیتی پسند، اظهار کرد: باشگاه گیتی پسند بر اساس رسالت خود علاوه بر فوتسال بزرگسالان در سه رده نوجوانان، جوانان و امید و در بالاترین سطح کشور حضور مقتدرانه دارد.

عراقی زاده ادامه داد: اولویت ما استفاده از تمام پتانسیل استان اصفهان در این رده‌ها است و به سرمربیان گفته ایم انتخاب‌های اول تا سومتان از داخل استان باشد و در صورتی که در پستی به مشکل برخوردید با مشورت مشاورین فنی بازیکن خارج استان انتخاب کنید.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های باشگاه در خصوص استفاده از بازیکنان بومی و جوان اصفهان و استفاده آنها در تیم بزرگسالان بزودی لیست بازیکنان رده زیر ۲۳ سال، امید و جوانان باشگاه که با تشخیص سرمربی بزرگسالان به این تیم خواهند پیوست اعلام می‌شود. این ورودی از تیم‌های پایه به بزرگسالان همچنان بازخواهد بود که با تعامل بین مربیان بزرگسالان و تیم‌های پایه نفرات دارای استعداد از چشم به دور نباشند.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: در انتخاب اعضای کادر فنی تیم‌هایمان نیز از مربیان زحمتکش اصفهان انتخاب کرده‌ایم و سعی می‌کنیم بر اساس یک مسیر چندین ساله از این مربیان، با توجه به توانایی آن‌ها در رده‌های بالاتر استفاده کنیم همانطور که امسال از مربیان قبلی امیدمان در بزرگسالان بهره می‌بریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند گفت: از مربیان و مسئولین سایر باشگاههای اصفهان نیز ممنونیم که بازیکنان نخبه خود را برای کمک به تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر در اختیار ما قرار خواهند داد تا بتوانیم در رقابت‌های کشوری از تمام ظرفیت اصفهان استفاده کنیم البته ما نیز بر اساس مصوبه هیئت مدیره به باشگاه‌هایی که با ما تعامل دارند امکانات ورزشی خواهیم داد و به آنها در این زمینه کمک خواهیم کرد.

عراقی زاده در خصوص حضور باشگاههای دیگر در استان در رشته فوتسال گفت: باید از هر کسی که بتواند در فوتسال یا هر رشته ورزشی به جوان‌های این شهر کمک کند، تشکر کرد. فوتسال نیز ملک شخصی کسی نیست که بگوییم دیگران ورود نکنند و آمدن باشگاه‌های دیگر به فوتسال به پیشرفت آن کمک خواهد کرد.

کد خبر 510136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.