افتتاح سه مرکز واکیسناسیون در اصفهان

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: سه مرکز واکیسناسیون توسط سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در شهر اصفهان به جهت واکیسناسیون عمومی مردم اصفهان افتتاح شد.

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص افتتاح سه مرکز واکسیناسیون در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد امام هادی(ع) و دهه ولایت، مرکز تجمعی واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به همت و تلاش سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان افتتاح شد.

وی افزود: پیرو توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین مقرر شد متناس با تعدادی که وزارت بهداشت واکسن در اختیار سازمان بسیج قرار می‌دهد با هدف تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی مراکز واکسیناسیون راه اندازی کند.

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: بر همین اساس سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان راه‌اندازی سه مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ را در دستور کار خود قرار داد و با افتتاح این مراکز ظرفیت واکسیناسیون شهر اصفهان ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و مشارکت همه دستگاه‌ها در مقابله با ویروس کرونا به کمک کادر درمان و کمک مردم آمده است.

قمیان تصریح کرد: با توجه به مکان‌های فعلی مراکز واکسیناسیون موجود در شهر اصفهان سه مرکز دیگر در دانشگاه آزاد اصفهان واحد خوراسگان، مصلای نماز جمعه رهنان و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر (در محدوده ملک شهر) انتخاب شده است و در روزهای آینده دو مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: برای راه اندازی مراکز مذکور علاوه بر پشتیبانی‌های عمومی شهرداری‌ها، فولاد مبارکه و تأمین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مساعدت مسئولین مراکز فوق از پشتیبانی تخصیص سایر نیروهای نظامی اصفهان بهره‌مند شدیم.

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: با راه اندازی این مراکز روزانه بالغ بر سه هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ در شهر اصفهان خواهد بود.

قمیان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه اتفاقات در کشور در میدان هستند و در کمک مردم خواهند بود و از ابتدای شروع ویروس کرونا بسیجیان با تلاش خالصانه اقدام به غربالگری در طرح شهید سیمانی و اقدامات دیگر در زمینه مقابله با کرونا کرده‌اند.

کد خبر 510132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.