ابلاغ طرح تفصیلی شهرداری کلیشاد و سودرجان

شهردار کلیشاد و سودرجان از ابلاغ طرح تفصیلی این شهر خبر داد.

حامد اخگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از سه جلسه کمیسیون ماده ۵ و بیش از ۲۰ جلسه کارشناسی و فنی سرانجام با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیار ۲۷ تیرماه طرح تفصیلی توسط استاندار ابلاغ شد.

وی با بیان این که تصویب این طرح یکی از دغدغه‌های شهرداری بوده است، تصریح کرد: با ابلاغ طرح تفصیلی طرح جامع به مرحله اجرا نزدیک‌تر می‌شود و وضعیت اراضی و مالکیت روشن‌تر شده است همچنین ساز و کار مدیریت شهری برای کنترل و نظارت بر فضاهای شهری و کاربری اراضی تکمیل می‌شود.

شهردار کلیشاد و سودرجان با اشاره به دیگر مزایای این طرح گفت: اصلاح گذربندی معابر، افزایش تراکم شهری، اصلاح معابر شهری، افزایش رونق با تاکید بر پایداری اقتصادی، توجه به فضای سبز شهری، افزایش ظرفیت درآمدی، بخش سرمایه گذاری، توسعه پایدار شهری، بافت فرسوده از دیگر مزایای اجرای طرح تفضیلی است.

وی افزود: شهرداری کلیشاد و سودرجان با اولویت قراردادن طرح تفصیلی در راستای بهتر شدن و ارتقای کیفیت محیط، رفع کمبودها، ساماندهی محلات و افزایش توان نظارتی‌ساز و کار مدیریت شهری گام برداشته است که در این راستا برای تامین رفاه حال شهروندان برای ایجاد یک شهر خوب از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

کد خبر 510121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.