آسفالت ۵ هزار مترمربع از معابر شهری فومن

شهردار فومن گفت: در سال جاری پنج هزار مترمربع از معابر بافت فرسوده این شهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال آسفالت شده است.

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت معابر شهری یکی از مطالبات اصلی شهروندان است که در سال جاری کوچه‌های نصر یک و دو، اطبا و بخشی از کوچه شهید افتخاری در بافت فرسوده به مساحت پنج هزار مترمربع آسفالت شده است.

وی اضافه کرد: برای این مقدار آسفالت پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری و منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

شهردار فومن افزود: آسفالت منطقه سنگ بیجار به سمت بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن به طول ۵۰۰ متر شرایط مناسبی نداشت و باید تعویض می‌شد که به دلیل کمبود اعتبار در سال جاری، حدود ۲۲۰ متر از آسفالت آن با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعویض شد.

وی با بیان این که آسفالت بخشی از معابر فومن با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اضافه کرد: با پیمانکار برای اجرای پروژه آسفالت قرارداد بسته شده و با مساعد شدن شرایط جوی، آسفالت معابر شهری از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و به مدت ۱۵ روز به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا، شهر فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 510060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.