سقوط مرگبار کامیون تانکر به عمق ۸متری دره

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: سقوط یک دستگاه کامیون تانکر حمل آب به انتهای دره ۸ متری، منجر به مرگ راننده این وسیله نقلیه شد.

محمد هادی قانع در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه همزمان رخداد حادثه و تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون تانکر به انتهای دره‌ای در جاده شیراز - دشت ارژن (بعد از دو راهی سیخ دارنگون)، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴ و ۱۷ را به همراه گروه امداد و نجات ساعت ۱۷:۱۵ عصر امروز به محل حادثه روانه کرد، اظهار کرد: یک دستگاه خودرو کامیون تانکر حامل آب حین حرکت در مسیر خاکی در ارتفاعات سیخ دارنگون، ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و به انتهای دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

وی افزود: در این حادثه، کامیون به عمق ۸ متری دره سقوط کرده بود که نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل با تجهیزات مخصوص خود را به عمق دره رساندند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه راننده این خودرو در زمان حضور تیم عملیاتی، خارج از کابین خودرو قرار داشت و به شدت مصدوم شده بود، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، راننده میانسال خودرو را با استفاده از برانکارد و تجهیزات ویژه به سطح زمین انتقال داده و به منظور انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

قانع ادامه داد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی توسط امدادگران اورژانس مشخص شد راننده ۶۰ ساله بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان محل حادثه را تحویل کارشناسان راهور و عوامل انتظامی دادند.

کد خبر 509953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.