تصادف مرگبار در کمربندی شهرک گلها

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت:برخورد شدید دو خودرو در کمربندی شهرک گلها یک فوتی و دو مصدوم بر جای گذاشت.

محمد هادی قانع در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در ساعت ۱۴:۱۶ دقیقه ظهر امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه برخورد دو دستگاه خودروی وانت پیکان و پراید در مسیر کمربندی شهرک گل‌ها، خبر دادند، اظهار کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸و گروه امداد و نجات جاده‌ای را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک خودروی وانت به علت نامعلوم به شدت با یکدیگر برخورد کرده و خودروها بعد از برخورد با ستون و درخت حاشیه جاده متوقف شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: راننده خودروی وانت پیکان که در وضعیت نامناسبی قرار داشت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی و توسط سرنشینان خودروهای عبوری از کابین خودرو خارج و به حاشیه امن بزرگراه منتقل شده بود.

قانع تصریح کرد: در اثر شدت وقوع حادثه، ۲ سرنشین خودروی پراید نیز در داخل خودرو گرفتار بودند که نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضا سازی در داخل کابین خودرو کرده و با همکاری عوامل اورژانس محبوسین را از داخل خودرو به بیرون انتقال دادند.

وی افزود: در معاینات اولیه که توسط عوامل اورژانس انجام شد، مشخص شد که متأسفانه راننده ۴۵ ساله وانت در اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است و دو سرنشین مرد ۳۵ و ۵۰ ساله خودروی پراید نیز به شدت مصدوم و در وضعیت جسمانی نامناسبی قرار داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با توجه به اینکه مصدومان سریعاً به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، آتش نشانان صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کرده و خودروهای تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند

کد خبر 509942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.