اولویت‌های تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها بررسی شد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اولویت های تقنینی و نظارتی این کمیسیون عصر امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روح الله نجابت در گفت و گو با خبرنگار، ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس برگزار شد و در ادامه اولویت‌های نظارتی و تقنینی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در اجلاسیه دوم و سه سال پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه ابتدا رئیس کمیسیون دکتر جوکار دغدغه‌های کمیسیون را مطرح کردند سپس تعدادی از اعضای کمیسیون نکات خود را در این موضوع ارائه کردند و نهایتاً رئیس مجلس نظرات خود را پیرامون اولویت‌های تقنینی و نظارتی کمیسیون بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که در جلسه بحث شد و به عنوان اولویت‌های کمیسیون از آن یاد شد قطعاً به عنوان بحث اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور تلقی می‌شود که قطعاً این موضوع می‌تواند به عنوان مهم‌ترین اولویت کمیسیون باشد. همچنین مقرر شد طرح مدیریت جامع شهری و روستایی به عنوان یکی از اولویت‌های کمیسیون دنبال شود.

وی یاد آور شد: در بخش اولویت‌های تقنینی نیز اصلاح قانون انتخابات و احزاب نیز جز اولویت‌های کمیسیون به شمار می‌رود. نهایتاً مقرر شد با جمع بندی نهایی در روزهای آتی کمیسیون به وظایف و اولویت‌های خود در ادامه مسیر بپردازد.

کد خبر 509940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.