لایحه موافقتنامه افتتاح دفتر نمایندگی بانک اکو تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه موافقنامه کشور میزبان جهت افتتاح نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران پس از بررسی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

غلامرضا مرحباء در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس دستور کار ابتدایی کمیسیون اقتصادی مجلس اعضای هیأت تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی با رأی اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

وی افزود: دستورکار دیگر کمیسیون اقتصادی اصلاح یکی از بندهای قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران بوده که از صحن به کمیسیون ارجاع شده بود؛ ایراد وارده در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و ضمن حذف آن، تبصره‌ای جهت جایگزینی تدوین شد.

مرحبا ادامه داد: در این تبصره دو مورد خاص میزان درآمد و کف گردش مالی و نیز جمعیت شهرستان‌هایی که شهرداری‌ها در آن قرار گرفتند و باید تحت نظارت مستقیم سازمان حسابرسی قرار بگیرند به بررسی بیشتر نیاز داشت از این رو تا جلسه آینده مرعی باقی ماند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه موافقتنامه کشور میزبان جهت افتتاح نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران نیز دستور دیگری کمیسیون اقتصادی مجلس بود که پس از بررسی با اکثریت آرا به تصویب رسیده و برای بررسی نهایی به صحن علنی ارسال شد.

کد خبر 509938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.