از اعضای تیم ملی المپیاد فیزیک دانش آموزی تقدیر شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: در نشست امروز کمیسیون از اعضای تیم ملی المپیاد فیزیک دانش آموزی تقدیر بعمل آورد و در بخش دیگری از این جلسه به بررسی موادی از طرح جهش تولید دانش بنیان پرداخته شد.

رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست امروز از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک مربوط به سال ٢٠٢٠ و ٢٠٢١ تقدیر شد.

وی افزود: در این نشست پس از اینکه نمایندگان دانش آموزان نخبه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، تعدادی از نمایندگان نیز در راستای حمایت از این نخبگان اظهارنظر کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه داد: موضوعی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است و در نشست امروز نیز اعضای کمیسیون درباره آن بحث کردند، در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی مشفقانه برای حمایت از دانش آموزان نخبه است تا دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در این راستا به درستی انجام دهند.

حاجی پور تصریح کرد: دستور کار بعدی کمیسیون، بررسی شور دوم طرح جهش تولید دانش بنیان بود که کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون اصلی با محوریت گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

وی یادآور شد: در نشست امروز، طرح جهش تولید دانش بنیان تا ماده سوم مورد بررسی و با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید که این سه ماده درباره چگونگی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است.

کد خبر 509936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.