۸ هکتار زمین جهت احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی مشهد واگذار شد

شهرداری مشهد مکلف به ساماندهی فعالیت‌های ساختمانی و اعمال محدودیت های ترافیکی بر ساخت و ساز در سطح شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه شورای شهر مشهد لایحه واگذاری زمین به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصویب شد که طبق آن به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود با توجه به کمبود فضای بیمارستانی در ناطق پیرامونی و محلات هدف بازآفرینی، یک قطعه زمین به مساحت ۸ هکتار را جهت احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی مشهد واگذار کند.

در این جلسه طرح نظریه کمیسیون مشترک در خصوص الزام به استفاده از مشاوران بومی نیز تصویب شد. طبق این مصوبه شهرداری مشهد مکلف شد در صورت نبود مشاور بومی با صلاحیت مورد نظر و لزوم واگذاری خدمات مشاوره‌ای به مشاوران غیربومی به تنظیم مشارکت نامه رسمی اقدام و آن را در اسناد مناقصه منعکس کند.

همچنین طرح اعمال محدودیت زمانی بر فعالیت‌های مزاحم دارای آلودگی صوتی ایجاد کننده محدودیت ترافیکی کارگاه‌های ساختمانی تصویب و شهرداری مشهد مکلف به ساماندهی فعالیت‌های ساختمانی در سطح شهر شد، به موجب این طرح شهرداری باید محدودیت‌های ترافیکی احتمالی حمل مصالح ساختمانی و یا عبور و مرور ماشین آلات سنگین در طول شبانه روز را تبیین کند و دستورالعمل و کتابچه این مصوبه را به اطلاع فعالان حوزه‌های عمرانی، ساختمانی و سایر شهروندان برساند.

کد خبر 509901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.