مشهدالرضا با ۵۰۰ هزار بوته گل رنگارنگ به استقبال عید غدیر می‌رود

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه در مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه ولایت و امامت و گل آرایی ویژه مشهد خبر داد.

سیدعلی‌اکبر انتظام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت با هماهنگی‌های صورت گرفته میان مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد، اقدامات مختلفی در سطح شهر در زمینه زیباسازی منظر شهری با استفاده از گونه‌های گیاهی و سازه‌های ویژه اجرا شده که این فعالیت‌ها در روزهای پایانی این دهه و منتهی به عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

وی افزود: پنج المان گل نوشته تبریک دهه ولایت و امامت در میادین شریعتی، بسیج، فلسطین، بیت المقدس و غدیر نصب شده است و ۱۰ عدد المان گل مناسبتی نیز در عرصه میدان شهدا، لچکیهای میدان شهدا، میدان شریعتی، میدان توحید و میدان جانباز زینت‌بخش فضای شهر شده‌اند.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در بافت فضای سبز شهری نیز ۱۰ المان نوشتاری با طرح‌های جدید در میادین بسیج، امام خمینی(ره)، فرودگاه، فردوسی، آیلند میانی و بلوار احمدآباد و لچکیهای اطراف میدان جانباز جانمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه بیش از ۳۰۰ متر مربع از فلاور باکس‌های(گل جای) سطح شهر تعویض، واکاری و شستشو شده‌اند.

مشهد الرضا با ۵۰۰ هزار بوته گل رنگارنگ به استقبال غدیر می‌رود

کد خبر 509811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.