۲ سازمان فرهنگی و مهندسی شبکه حمل و نقل در شهرداری سنندج تاسیس شد

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تاسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج بر اساس مصوبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، کمال کاظمی در این باره اظهار کرد: در راستای توسعه ساختار مجموعه اداری و تفکیک وظایف در جهت بهبود عملکرد و اثر بخشی خدمات شهرداری نسبت به تأسیس دو سازمان جدید در شهرداری اقدام شد.

وی تصریح کرد: در این راستا با توجه به وظایف و اهداف سازمان‌ها نسبت به تهیه و تنظیم اساسنامه این دو سازمان اقدام شد و جهت تصویب تقدیم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج از تأسیس دو سازمان جدید در شهرداری سنندج خبر داد و گفت: بر اساس مجوز و تصویب اساسنامه توسط سازمان شهرداری‌ها دو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل در شهرداری تأسیس شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شهرداری سنندج دارای ۹ سازمان است که با تأسیس این دو سازمان جدید جمع سازمان‌های این نهاد مردمی به ۱۱ سازمان افزایش یافت.

کاظمی خاطرنشان کرد: شهرداری سنندج دارای درجه ۱۱ است و علاوه بر ۱۱ سازمان دارای سه منطقه، ناحیه ویژه بهاران و سه ناحیه منفصل شهری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 509802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.