جمع‌آوری ۴۱۰ متکدی و دستفروش در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در چهار ماه نخست امسال ۳۰۷ نفر دستفروش و ۱۰۳ نفر متکدی در شهر جمع‌آوری شدند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در چهار ماه نخست سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۰ هزار و ۵۳ تذکر و سه هزار و ۷۰ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف هشت هزار و ۸۲۳ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد دو هزار و ۶۳ اخطاریه صادر و ۹۸۱ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان این که در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در چهار ماه نخست امسال ۲۶۶ اخطاریه صادر شده و ۱۳۶ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۳۰۷ نفر دست‌فروش و ۱۰۳ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۰ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از مواردی مانند افزایش طبقات ۴۳۷ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز یک هزار و ۴۵۳ ساختمان، تبدیل وضعیت ۴۶۸ ساختمان و فعالیت پنج هزار و ۸۳۱ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا پنج هزار و ۸۳۱ مورد اخطاریه صادر شده و ۶۹۳ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۵۸ رأی اجرا شد و ۲۵۳ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در چهار ماه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۶۷۱ رأی اجرا شده است.

کد خبر 509775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.