۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
واران نزدیک به یونایتد

رئال و منچستر در حال انجام مذاکرات پیشرفته برای نهایی کردن یک انتقال مهم هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مذاکرات برای انتقال دفاع فرانسوی تیم رئال مادرید در جریان است تا رافائل واران بتواند راه خود را به لیگ برتر جزیره باز کند و به منچستر یونایتد که مدتی است برای جذب وی تلاش می‌کند، بپیوندد.

هم رئال مادرید راضی به انتقال شده و هم منچستری‌ها حاضرند تا حدی مبلغ مورد انتظار مادریدی‌ها را پرداخت کنند. احتمالاً در نهایت بر اساس توافقات، واران با رقمی بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون یورو از جمع مادریدی‌ها جدا شود.

پس از انتقال رسمی جیدون سانچو به یونایتد، واران جدی‌ترین گزینه خرید یونایتدی‌ها بوده و اوله گونار سولسشر اعلام کرده که برای برنامه‌های فصل آینده خود به بازیکنی چون واران در خط دفاعی نیاز دارد تا شرایط برای وی بهبود یابد.

در هفته آتی انتظار می‌رود که توافق رئال مادرید با شیاطین سرخ نهایی شود و بالاخره واران به لیگ برتر جزیره انتقال یابد. این بازیکن فرانسوی تنها یک سال دیگر با مادریدی‌ها قرارداد دارد و فروش او با مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو برای رئال کاملاً ایده آل خواهد بود.

واران به توافق خوبی با رئال دست یافت و توانست پرز را متقاعد به انتقالش کند. جا به جایی او از لحاظ مالی کمک خوبی به مادریدی‌ها خواهد کرد و این بازیکن نیز می‌تواند پیش از اتمام قراردادش، راهی انگلستان شود. باید منتظر بود و دید آیا مادریدی‌ها پس از جدایی راموس و واران به عنوان مهره‌های اصلی این تیم در دفاع، خریدی در این زمینه انجام خواهند داد یا خیر.

کد خبر 509771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.