علت کندی پیشرفت پروژه‌های آرامستان بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: سیمان یکی از مهم‌ترین مصالح در پیشرفت و اجرای کارهای عمرانی محسوب می‌شود که کمبود آن باعث کاهش در سرعت پروژه‌های عمرانی آرامستان شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، علیرضا بهمن‌نژاد بندری اظهار کرد: یکی از دلایل تأثیرگذار در عقب افتادن اجرای پروژه‌های عمرانی و خصوصاً همسطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس، کمبود سیمان در ماه‌های اخیر است.

وی ادامه داد: با رفع شدن موضوع سیمان و تأمین آن در تیرماه سال جاری، اجرای پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس مجدداً دنبال شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه یکسان سازی سطح قطعات باعث ایجاد فضایی مناسب برای تردد زائران اهل قبور می‌شود، افزود: پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ بهشت زهرا (س) بندرعباس به میزان ۳۴۵۰ متر مربع در مرحله موزائیک کاری و نصب سنگ قبور در حال اجرا است.

وی در خصوص احداث سردر ورودی آرامستان اظهار کرد: این طرح در ورودی بهشت زهرا (س) به طول ۱۰ متر و ارتفاع شش متر بعد از مرحله بتن‌ریزی پایه‌ها به صورت اسکلت آهنی درآمده و پس از آن توسط کامپوزیت و چنلیوم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان اجرا شده است.

بهمن‌نژاد بندری گفت: اجرای پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ در مراحل موزائیک کاری و نصب سنگ‌های قبور، نیازمند صرف هزینه و زمان است از این رو از شهروندان تقاضا داریم با صبر و شکیبایی تا پایان این پروژه با خدمتگزاران خود در مجموعه آرامستان بندرعباس همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 509768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.