۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مشخصات گلکسی کروم بوک گو+ قیمت

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که نسخه LTE گلکسی کروم بوک گو (Chromebook Go) به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گلکسی کروم بوک گو هم اکنون با قیمت ۲۹۹ دلار در بازار وجود دارد؛ این قیمت برای مدل پایه با Wi-Fi 6 و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. شرکت سامسونگ اعلام کرده است که نسخه LTE این محصول نیز به زودی وارد بازار خواهد شد، اما تنها تفاوت آن با نسل پیشین خود اتصالات LTE نیست البته هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده است.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از کروم بوک جدید شرکت سامسونگ نشان می‌دهد که این محصول دارای صفحه نمایش لمسی است در حالی که نسخه Wi-Fi این مدل کروم بوک به ویژگی ذکر شده مجهز نیست بنابراین با توجه به اضافه شدن صفحه نمایش لمسی به کروم بوک ذکر شده، قیمت آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

انتظار می‌رود که نسخه LTE گلکسی کروم بوک گو با هشت گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده بالاترین مدل گلکسی کروم بوک گو با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد البته قیمت کروم بوک که از استایلوس جهانی USI پشتیبانی می‌کند ۴۵۰ دلار خواهد بود.

گلکسی کروم بوک گو (Chromebook Go) دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است، به تراشه اینتل Celeron N4500 مجهز شده و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۲.۳ وات ساعتی تأمین می‌شود که با هر بار شارژ کردن می‌توان به مدت ۱۲ ساعت از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های محصول ذکر شده می‌توان به Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد.

کد خبر 509763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.