مجتمع مطبوعاتی افتخار اصفهان است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مکان پیشین توزیع مطبوعات از نظر آلایندگی‌های صوتی و هوایی که به دلیل ترددها به آن ایجاد می‌شد همچنین نارسایی‌ها و تنگناهایی که داشت نامناسب بود و به همین دلیل به این محل منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور در آئین بازگشایی رسمی سالن جدید توزیع مطبوعات اصفهان که صبح امروز (دوشنبه) در مجتمع مطبوعاتی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که یکی از خواسته‌های اهالی مطبوعات و مدیریت شهری در روزهای پایانی شورای شهر با افتتاح سالن جدید توزیع پاسخ داده می‌شود. این فعالیت که در دوره پایانی خدمت ما رقم می‌خورد را یک توفیق می‌دانم.

وی افزود: مجتمع مطبوعاتی افتخاری برای اصفهان است. در بسیاری از شهرها همین خدمات نیز برای رسانه‌ها انجام نمی‌شود البته نقه‌هایی نیز وجود دارد که امیدوارم شورای شهر دوره بعدی در مسیر رفع آن گام بردارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مکان پیشین توزیع مطبوعات از نظر آلایندگی‌های صوتی و هوایی که به دلیل ترددها به آن ایجاد می‌شد همچنین نارسایی‌ها و تنگناهایی که داشت نامناسب بود و به همین دلیل به این محل منتقل شد. ناراحتی‌هایی نسبت به اینجا به جایی وجود داشت، اما مطمئن بودیم که به مرور رضایت ایجاد می‌شود.

زندآور خاطرنشان کرد: یک مکان کاملاً سالم برای کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند فراهم کردیم هرچند لایق بیش از این هستند، اما تلاش شد تا محل مناسبی فراهم شود. از شهردار اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که از سردمداران این حوزه هستند و اهالی حوزه رسانه و مطبوعات تشکر می‌کنم. این مکان مبارک استفاده کنندگان در بخش توزیع باشد.

کد خبر 509756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.