۵ هزار میلیارد ریال سود حاصل از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مشارکتی شهر

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود عواید حاصل از سرمایه‌گذاری مناطق شهرداری در پروژه‌های مشارکتی بودجه سال ۱۴۰۰ به پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برسد.

شهرام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس مستندات در بودجه ۹۷ سهم درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری و مشارکت به عدد ۱۴۵ میلیارد ریال رسیده بود.

وی ادامه داد: پس از ورود به این سازمان در ابتدا بانک اطلاعاتی تهیه شده و ارتقای جایگاه سازمان سرمایه‌گذاری و درآمدهای ناشی از سرمایه‌گذاری در بودجه اهمیت یافت بر این اساس بودجه مصوب سال ۹۸ به یک هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال رسید.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این عدد در بودجه مصوب سال گذشته به دو هزار و ۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت که پیش‌بینی می‌شود عوائد حاصل از سرمایه‌گذاری مناطق شهرداری در پروژه‌های مشارکتی در بودجه سال ۱۴۰۰ به بالغ بر پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برسد.

وی افزود: سهم شهرداری از پروژه‌های مشارکتی شامل ارزش افزوده زمین ناشی از مابه‌التفاوت قیمت محصول مشارکت و آورده شهرداری و مجوزهای مربوطه است که توسط شهرداری صادر می‌شود.

رئیسی گفت: ارزش افزوده ناشی از سرمایه‌گذاری در شهرداری از سال ۹۷ به ۹۸ رشد ۷۳۶ درصدی، سال ۹۸ به ۹۹ رشد ۶۷ درصدی را نشان داده و طبق محاسبات انجام شده از سال ۹۹ به سال ۱۴۰۰ رشد ۱۷۸ درصدی را خواهیم داشت.

کد خبر 509732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.