پیاده‌راه محققی تبریز در آستانه بهره‌برداری است

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از اتمام عملیات عمرانی پیاده‌راه محققی خبر داد و گفت: بعد از بهره‌برداری از ایستگاه مترو میدان کهن، ایجاد پیاده‌راه خیابان محققی در محدوده ایستگاه در دستور کار سازمان قرار گرفت.

مصطفی مولوی‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اتمام بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی ایستگاه مترو میدان کهن واقع در خیابان محققی بنا بر دستور شهرداری محوطه سازی این محدوده نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با قدردانی از صبر و حوصله پیشه کردن کسبه این محل افزود: بیش از ۱۰ سال این مسیر مسدود بود و مردم این منطقه با سعه‌صدر و حوصله پذیرای خادمان خود در این منطقه بودند تا بتوانیم ایستگاه ۱۲ خط یک مترو تبریز را به مرحله بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه ادامه داد: بعد از بهره برداری از این ایستگاه نیز علی رغم وظیفه ذاتی این سازمان، محوطه سازی این پیاده راه در دستور کار قرار گرفت زیرا درصدد هستیم در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و بازگشایی آن اقدام کنیم.

مولوی فرد گفت: بیشتر این مسیر به صورت سنگفرش کار شده است و امیدواریم بتوانیم طی روزهای آتی به صورت کامل به بهره برداری برسانیم.

کد خبر 509726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.